En stor och en liten....
14 inlägg • Sida 1 av 1
En stor och en liten....
Prinsessa!! Här är en bild på mina 2 älskade tjejer.. Caroline är 14 år och så duktig med sin lilla syster. 
- Bilagor
-
- 080201.JPG (54.77 KB) Visad 116 gånger
- Johanna H
- Alltid online

Tack! det är så kul och få visa sina barn tycker jag..
NELIA: Caroline och min son Jonathan älskar verkligen Ida, det är så fint att se.. Båda hjälper till direkt utan gnäll om jag ber dem!
Jag är också noga med att tala om för Caroline hur "jobbigt" det är med bebisar....lite rädd för att bli mormor för tidigt!! 
- Johanna H
- Alltid online

Just det... varken Jonathan eller Caroline tyckte det var pinsamt när jag skulle få Ida, men jag tror det beror på att dem har kompisar som också fått småsyskon. Nä dem är så beskyddande så! tror det är nyttigt för dem att få hjälpa till med en bebis så lär dem sig! Såå otroligt roligt att få börja om igen f.ö... man ska aldrig säga aldrig... 
- Johanna H
- Alltid online

Jag är också noga med att tala om för Caroline hur "jobbigt" det är med bebisar....lite rädd för att bli mormor för tidigt!!
Hahaha, jag tänkte faktiskt på det. Det måste ju vara ett supereffektivt preventivmedel!
-

fumlan - Alltid online

Vilken jättefin bild på dina tjejer Johanna H
Den där skrämseltaktiken körde min mamma också med när jag var i den åldern, och det verkar ju som att det fungerade lite kanske, höll ju igen tills jag va 26 haha
Den där skrämseltaktiken körde min mamma också med när jag var i den åldern, och det verkar ju som att det fungerade lite kanske, höll ju igen tills jag va 26 haha
-

soltrollet - Alltid online

Tack...
ja ibland fungerar det kanske, ibland fungerar inte. Hur som helst så får hon en inblick i verkligheten med barn och ser inte bara det gulliga! Vill hon ändå bli en ung mamma så vet hon vad det handlar om.. Och vilket min dotter än väljer i framtiden kommer jag stötta och hjälpa henne, det gjorde min mamma.. 
- Johanna H
- Alltid online

Zussa skrev:effektivt e ni galna min dotter på snart 16 hotar med att skaffa barn ju. Även killen på snart 18 hotar mig med detta. Så nja inte effektivt inte
Nääämen vadå hotar! Det vore väl gulligt att bli en ung mormor Zussa
Och av det du skrivit om din dotter verkar hon vara både mogen och självständig och smart så hon skulle ju klara det alldeles utmärkt!
-

acko - Alltid online

14 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking