Banner Forum Image

En liten bekännelse

Möt andra föräldrar med samma intressen som du

En liten bekännelse

Inläggav gellis » tor mar 10, 2011 22:04

Jag vill bara tacka alla underbara medlemmar här på forumet, jag är inne på mitt 3:e medlems år och stormtrivs. Jag saknar många av dom som har valt att lämna forumet men jag är väldigt glad att det finns underbara människor kvar. Jag hade innan mina medlemskap på mb och vmb aldrig skrivit på ett forum tidigare och trodde aldrig att jag skulle fastna men nu erkänner jag stolt att jag gillar detta ställe a lot :D :qaf
Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
gellis
Alltid online
Alltid online

Re: En liten bekännelse

Inläggav Petra86 » fre mar 11, 2011 13:40

Jag håller med dig, jag har vart här lika länge som du ungefär, eftersom vi fick våra första i samma veva.. ;) Hade heller aldrig vart på ett forum.. men här har jag stannat.. :) Visst är det härligt att prata o "umgås" med trevliga människor.. =D
BildBild
BildBildBildBildBildBild
BildBild
BildBildBildBildBild
Användarvisningsbild
Petra86
Alltid online
Alltid online

Inläggav Fru S. » fre mar 11, 2011 17:48

Vi är så himla bra härinne! Jag har hängt på MB och VMB i snart 4 år!
De mamas jag har mest kontakt med räknar jag som vänner och det är så otroligt roligt att lära känna alla olika mammor med olika syn på saker.
Bild
Bild
Fru S.
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » fre mar 11, 2011 20:08

Jag håller verkligen med! Har varit medlem på MB och VMB i snart 4 år, som Fru S, och är så glad att jag hittade hit när jag blev gravid med Joel. Jag har funnit många goa vänner här som jag är säker på att jag kommer ha livslång kontakt med.

Tack alla ni som är med och gör forumet till det mysiga och trevliga forum det är!

:qaf
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » fre mar 11, 2011 20:25

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Jag gick med i MB när jag var i v 14 med Victor har jag för mig. Har inte slitit mig än...har fått många fina vänner, vissa 4 life...:-)

Stor kram till er alla ljuvliga!!!
sprallos

Inläggav mymlemamma » fre mar 11, 2011 20:39

Hade heller inte hängt på ngt forum innan, men fastnade med oktobermammorna -08 på MB och sedan flyttade vi ju hit :) Håller med, här är verkligen superb stämning och härliga människor!
mymlemamma
Alltid online
Alltid online

Inläggav Ki27 » fre mar 11, 2011 20:55

Ohh, samma här, första forumet, och enda!! MB+VMB :)
Va är det.. på fjärde året för mej från mb, hihi!
*kan i n t e sluta*
Trevligare stämning får man leta efter!!!! Fått Vänner för livet, jepp!!! :D
Ki27
Alltid online
Alltid online

Inläggav HärligaTöser » lör mar 12, 2011 12:17

Håller oxå med. Först var man på MB när jag väntade flicka-08. Tro jag var härinne oxå innan flicka 08 kom till världen. Det ver ett enkelt val att stanna härinne. Känns inte så stort här :) vilket är trivssamt.
Bild
............................................
Vicktoria 5år
Emilia 4år
Annica 3år
Emil 1år
HärligaTöser
Alltid online
Alltid online

Inläggav Taweret » lör mar 12, 2011 20:16

Kan bara hålla med alla ovanstående. Att det är en underbar gemenskap här inne på forumet och det är svårt att slita sig.
Bild

Bild
Taweret
Alltid online
Alltid online

Inläggav hellokitty » sön mar 13, 2011 09:21

Håller med!! Vad skulle man göra utan detta underbara place!!
BildBild
BildBild
hellokitty
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » mån mar 14, 2011 09:51

Det bästa är att det inte är så stort....Sen är det på nåt sätt inte samma att surra i facebookgruppen (forumkompisar heter den om nån inte visste om den).
Jag har avslutat kontot på MB nu, alla mina augustimammor hänger i en facebookgrupp istället.
sprallos

Inläggav moia » ons mar 16, 2011 15:20

Jag håller ju med, tänker inte lämna det här forumet om någon så släpade mig härifrån, jag håller fast med näbbar och klor. =)) Det är lite som en fristad här inne, min egna lilla värd. Och så blir det ju inte sämre av att jag träffar många av er "in the real world". Har fått en hel hög vänner som jag inte skulle vilja vara utan.

Jag hittade till MinBebis när jag just blivit gravid med Vincent, utan att veta om det. Vi hade hoppat igång med "första försöket" och jag var lite smålycklig och rusig och googlade nog runt lite. Kom till MB och augustilistan -07. Höll på att gå upp i linningen av spänning när mitt BIM-datum närmade sig och kunde inte tro det när stickan visade plus. Och så hade jag mitt forum att skrika ut det på när vi inte ville avslöja för någon annan.

Och här är jag, tvåbarnsmorsa med virvlande tankar om en trea i framtiden. Tänker aldrig avsluta mitt medlemsskap på MB, för man vet ju aldrig hur många BIM-listor man kommer vilja delta i genom åren, haha.
Användarvisningsbild
moia
Alltid online
Alltid online

Inläggav Redhotwera » ons mar 16, 2011 22:52

Kan inte annat än att hålla med! Jag gick med i MB när jag väntade Ed, när han föddes gick jag med i VMB och han har nyss fyllt 3!
Detta är det första forumet för mig också och nästan det ända, gick med i facebook för några månader sedan.
Jag är inte så aktiv längre men jag är medlem!!!
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Redhotwera
Alltid online
Alltid online

Inläggav Sinus » sön mar 27, 2011 21:17

Jag har också passerat 4 år och det är ju helt fantastiskt! Mb var också mitt första forum och sen hamnade jag givetvis här :) Älskar stämningen! Försökte mig på Familjeliv, men huvva säger jag bara. Det finns inga som vmb-mammorna! Och de flesta känner man ju till - veteranerna har ju koll och jag gillar också att vi har gruppen på fb också :)
Bild
Användarvisningsbild
Sinus
Alltid online
Alltid online

Återgå till Allmänna trådar i föräldrasnack