"En gubbe där" - andligt eller fantasi?
30 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: "En gubbe där" - andligt eller fantasi?
Ringde i alla fall, letade upp nummret till den här tanten.. Hon ska komma nästa gång hon ska in till Grästorp (hon bor utanför). Ska bli skönt att få utrett detta 
- noodi
- Har vimedbarn.se som startsida

Så då.. Hon var här igår.
Hon hittade en farbror här, deprimerad karl vars barndom inte hade varit så kul. Varför han hade dragit sig till Julia, var att han ville känna det hon hade - familjekärleken.
Han ville inget ont och hade inga direkta budskap.
Det var antagligen Alberts känslor, som hon sa att han hette, som julia hade känt av och därav känt sig skräm av dom.
Men nu är han borta i alla fall.
Julia sa precis nu när hon kom hem från dagis " gubbe här inne, nej, åkt hem. Till mamma och pappa."
Han ville inget ont och hade inga direkta budskap.
Det var antagligen Alberts känslor, som hon sa att han hette, som julia hade känt av och därav känt sig skräm av dom.
Men nu är han borta i alla fall.
Julia sa precis nu när hon kom hem från dagis " gubbe här inne, nej, åkt hem. Till mamma och pappa."
- noodi

Nämen vad läskigt och spännande. Tänk att hon reagerade på att han var borta!
-

Mickis - Alltid online

Ja, jag kunde inte lägga mig och sova igår försen min sambo kom hem.. Hehe
Men det var skönt att hon märkte att han var borta. Skulle höra utav mig om en vecka igen till hon som var här, om läget blivit bättre eller detsamma.
Hoppas det håller sig såhär nu bara.
- noodi

noodi skrev:Julia sa precis nu när hon kom hem från dagis " gubbe här inne, nej, åkt hem. Till mamma och pappa."
Jag får gåshud!!!
- Kakan
- Alltid online

vad spännande!
Jag berättade om detta för min man då vi låg i sängen för att sova och han blev inte så glad över att jag var tvungen att berätta det då
Jag berättade om detta för min man då vi låg i sängen för att sova och han blev inte så glad över att jag var tvungen att berätta det då
-

Chobb88 - Alltid online

Chobb, hehe.. hoppas din sambo kunde somna iaf
--
Det har hållt sig bra här hemma nu i alla fall, känns helt ok och Julia säger ingenting alls längre. Jag känner inga obehag alls heller, för allt känns så.. stillsamt.
Helt otroligt ändå tycker jag som sagt att Julia kände av det direkt på morgonen.
--
Det har hållt sig bra här hemma nu i alla fall, känns helt ok och Julia säger ingenting alls längre. Jag känner inga obehag alls heller, för allt känns så.. stillsamt.
Helt otroligt ändå tycker jag som sagt att Julia kände av det direkt på morgonen.
- noodi

Ja det kunde han! men en annan kväll efter att jag läst hur det gick var jag ju tvungen att berätta det också. Så då tyckte han: "Är du tvungen att alltid berätta sånt så sent på kvällen?" 
-

Chobb88 - Alltid online

Hahaha
Det är samma här, fast min sambo säger sånt till mig. Han vet ju om att jag är lite känslig. 
- noodi

lite läskigt de där.
en kompis var utomlands för ett år sen, hon gick förbi en gammal kyrkogård och gick in där och kolla, hon tog några kort på sina kompisar med gravstenarna som bakgrund. när hon hade framkallat dom (hon tog korten med en gammal kamera med rulle) och skulle titta på dom var alla dom korten suddiga i bakgrunden men kompisarna var skarpa, en vecka senare skulle hon visa dom för någon och hon vet att hon la alla dom korten i den förpackning som dom kommer i efter en framkallning men alla kyrkogårds korten var borta, de var bara semäster korten kvar
en kompis var utomlands för ett år sen, hon gick förbi en gammal kyrkogård och gick in där och kolla, hon tog några kort på sina kompisar med gravstenarna som bakgrund. när hon hade framkallat dom (hon tog korten med en gammal kamera med rulle) och skulle titta på dom var alla dom korten suddiga i bakgrunden men kompisarna var skarpa, en vecka senare skulle hon visa dom för någon och hon vet att hon la alla dom korten i den förpackning som dom kommer i efter en framkallning men alla kyrkogårds korten var borta, de var bara semäster korten kvar
- emilie kinhult
- Alltid online

Saker har en viss tendens till att förflytta sig ibland. Fascinerande.
- noodi

Det lät ju leskigt :S Kan va dröm lika väll som ett spöke. Har hon sett honom fler gånger och är det på samma ställe varje gång???
- trudy
- Alltid online

När det väl höll i sig, så var det på samma ställe, flera gånger om.. Hon fokuserade blicken ditåt, det var lite småläskigt.
Men nu har det inte varit någonting sen han "försvann"
Men nu har det inte varit någonting sen han "försvann"
- noodi

30 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2