En färsking!
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
En färsking!
Hej allihop!
Maria Theres heter jag och är ny här på forumet men trogen medlem på minbebis.se. Den 2:a juni fick jag och min sambo vår efterlängtade lilla dotter Signe. Nu när jag är förälder tänkte jag att det är lika bra att gå med här också
Fungerar det likadant, med månadsgrupper/föräldragrupper osv? Jag har inte kollat så mycket än.
Maria Theres heter jag och är ny här på forumet men trogen medlem på minbebis.se. Den 2:a juni fick jag och min sambo vår efterlängtade lilla dotter Signe. Nu när jag är förälder tänkte jag att det är lika bra att gå med här också
-

MariaTheres - Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Re: En färsking!
Hej och välkommen över Maria Theres!
Det funkar i stort sett på samma sätt här förutom att man liksom bara pratar överallt. Det är inte lika mycket medlemmar här så därför blir det lättare att hålla koll på alla, inte bara dom i sin månadsgrupp. Detta är sååå skönt med Vimedbarn!
Det funkar i stort sett på samma sätt här förutom att man liksom bara pratar överallt. Det är inte lika mycket medlemmar här så därför blir det lättare att hålla koll på alla, inte bara dom i sin månadsgrupp. Detta är sååå skönt med Vimedbarn!
- sprallos
Wohoo, välkommen hit junisyrra! Kul att du hoppat över till vmb, ett mer personligt och trevligt forum än minbebis faktiskt. Det är här jag hänger nästan bara och har gjort sedan Vincent föddes för två år sedan.
För er andra så kan jag avslöja att jag och MariaTheres bor i samma stad och t o m träffades på BB! =)
Får se om vi lyckas ses något senare, man kan ju alltid behöva komma iväg och träffa folk med sin bebis. Om inte annat så till hösten när våra tjejers fäder har haft sina semestrar klart.
För er andra så kan jag avslöja att jag och MariaTheres bor i samma stad och t o m träffades på BB! =)
Får se om vi lyckas ses något senare, man kan ju alltid behöva komma iväg och träffa folk med sin bebis. Om inte annat så till hösten när våra tjejers fäder har haft sina semestrar klart.
-

moia - Alltid online

Hej och välkommen! Jag känner igen ditt namn från minbebis 
Grattis till Signe.
Du kommer säkert att trivas här, bara att ge sig in i vilken tråd som helst!!
Grattis till Signe.
Du kommer säkert att trivas här, bara att ge sig in i vilken tråd som helst!!
- lolenona_84
- Alltid online

Tack för välkomnandet
Det kanske är bra att det inte fungerar på samma sätt som minbebis, alla är mer med alla verkar det som 
-

Ja så är det, man kan skriva i de flesta trådar. Lite mer kanske man känner för de som fått barn samtidigt (vi är ganska många april-08-föräldrar t ex). Man har lite liknande funderingar och så. Fast det är mycket mer blandat än på minbebis. Det är lite för stort så där tappar man ju bort sig om man inte håller sig till "sin" månad.
-

moia - Alltid online

dej känner jag med igen från minbebis, jag var inne & spanade på era söta juni-bebisar! =) välkommen och grattis till signe!
-

evelinah - Alltid online

Sitamoia: Jag såg att jag inte hade svarat riktigt på ditt inlägg. Det vore absolut trevligt att träffas och komma ut lite! Jag har inte vågat mig ut så mycket än, förutom till bvc, men det kommer väl. Min sambo är arbetslös men pluggar medan han söker jobb så det spelar ingen roll för mig 
Tack för alla grattis
Signe tackar för komplimangerna 
Tack för alla grattis
-

-

Välkommen och grattis till tössen MariaTheres!!!
- trudy
- Alltid online

Åh hej junisyster =))
Roligt att du kom hit, har just hittat hit tillbaka efterförlossningen haha, har haft annat för mig =))
Hon är riktigt söt Signe...grattis =)
Roligt att du kom hit, har just hittat hit tillbaka efterförlossningen haha, har haft annat för mig =))
Hon är riktigt söt Signe...grattis =)
- similou
- Alltid online

Trudy: Tack tack! 
similou: Hej! Ja man har ju ganska mycket annat för sig än att sitta här nu för tiden
Noelle är också jättesöt! Grattis!
similou: Hej! Ja man har ju ganska mycket annat för sig än att sitta här nu för tiden
-

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2

[/url