eN FärgGLad TuVis pÅ en gRå sÖndAg
15 inlägg • Sida 1 av 1
eN FärgGLad TuVis pÅ en gRå sÖndAg
Dagen började med att jag och Tuvis skulle åka på babysim. Å va skoj, vi som längtat! Vi kommer fram å det är LÅST!! Va gör man, jo ja ringer alla nummer ja kan komma att tänka på och försöka få tag i en portkod, utan resultat...Ah,,... va irriterande.. MEn så kommer an annan familj som hade koden och vi kom in, oj oj... nu va de visst bara 5 min kvar tills vi skulle va i poolen.... stress stress.... IN i omklädningsrumet! Fick hjälp av en snäll och förstående mamma som såg min frustration, så hon fixade TUva medan ja slängde av mig kläderna å på me bikini... Stress stress, ut i Poolen, Oj de hade visst redan börjat. Men den snälla ledaren sa att vi kunde hoppa på nästa grupp 20 min senare. pust,..... När de va ca 5 min kvar så började tuvis gråt. Men va nu då? Du som älskar å bada. Men hon va hungrig, men OJ jag hade glömt flaskan hemma!! Paniiiik. TUvis blev mer å mer orolig. Vi gjorde ett försök i alla falla och gick ner i poolen när det va vår tur... Skriiiiiiiiiiiiik. Vi fick gå upp på en gång. Ut i omklädningsrummet och slänga på oss kläder å på me blöja, smörja in me olja på Tuvis annars blir hon torris! Upp me vagnen, ut, skynda till hemköp å köpa flaska., spring spring, gråt gråt. mata Tuvis mums mums... Tuvis glad, mamma stressad å sur.... Detta blev inte alls som ja tänkt mej! Gå på fik för att trösta mamma, dricka kaffelatte som ja lärt mig heter vuxenvälling. För denna dagen var det HÖGST passande. mums mums.... Sen när båda va nöjda och glada tog ja lite gulliskort på Tuvis 
-

oOTINDRAOo - Alltid online

Stackare! .. Ingen bra start direkt
, men det blev ju bra till slut iaf!
tur det
Vart babysimmar ni nånstans?
(fina bilder föresten!!!
)
Vart babysimmar ni nånstans?
(fina bilder föresten!!!
-

nita - Alltid online

-

nita - Alltid online

Ja det var verkligen en krypande panikkänsla på babysimmet. Bra början va? hahahaha..... Dessutom fick jag en liten utskällning för att ja inte hade nån badmössa på mig, oj då? Skulle man ha de me. - Jo annars kommer det hår å sånt i vattnet.... Men då måste ju Tuva också ha badmössa, me hennes kalufs!! Eller gäller inte den regeln för bebisar? 
-

oOTINDRAOo - Alltid online

ha ha
.. då får dom ju tala om vad som gäller innan man kommer ... eller va det en självklar sak??
.. inte för meej iaf.
-

nita - Alltid online

stackare... de lät inte som en kulig dag.... men underbart att höra att de finns snälla människor som kan hjälpa.
söt e hon din tös o fina klder
e de nå nyköpt?
söt e hon din tös o fina klder
-

ToToRo - Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking