Emmaljunga - Bäst i test för ca 2 år sedan?
4 inlägg • Sida 1 av 1
Emmaljunga - Bäst i test för ca 2 år sedan?
Vi ska få en sittvagn av min bror som han köpte till sin dotter, då fick den bäst i test.
Vi skulle vilja veta hur den ser ut, men har inte fått nått svar av min bror än vad den heter.. Det enda vi vet är att det är en Emmaljunga. Just nu har han så mycket att göra så han hinner inte kolla upp vad den heter.
Någon som vet vilken Emmaljunga som fick bäst i test för ca 2 år sedan?
Skulle vara jätte tacksam för svar! är så nyfiken på vagnen.
Vi skulle vilja veta hur den ser ut, men har inte fått nått svar av min bror än vad den heter.. Det enda vi vet är att det är en Emmaljunga. Just nu har han så mycket att göra så han hinner inte kolla upp vad den heter.
Någon som vet vilken Emmaljunga som fick bäst i test för ca 2 år sedan?
Skulle vara jätte tacksam för svar! är så nyfiken på vagnen.
-

Chobb88 - Alltid online

Re: Emmaljunga - Bäst i test för ca 2 år sedan?
Ingen aning men skulle tro att det var ceroxen...det finns ju inte så många sittvagnar att välja på men ceroxen har ju varit jättepopulär! Fin också..sen är det ju scooter som är som en sulky m sufflet, men den tror jag inte varit med i en test..kolla gamla tester på olika hemsidor t ex konsumentverket? eller Vi föräldrar? Annars kan det ju vara city crossen med! Den är ju en sittvagn som man kan ha som kombi..hur som helst så är ju 2 år ingenting och den är säkert jättefin! 
- Johanna H
- Alltid online

jag har kollat överallt på alla tester men hittar inget. :/
ja, jag vet inte heller exakt hur gammal vagnen är heller, utan det enda jag vet är att vagnen fortfarande fick bäst i test för 2 år sedan. Men vet inte hur sjutton jag ska hitta vilken vagn det är.
ja, jag vet inte heller exakt hur gammal vagnen är heller, utan det enda jag vet är att vagnen fortfarande fick bäst i test för 2 år sedan. Men vet inte hur sjutton jag ska hitta vilken vagn det är.
-

Chobb88 - Alltid online

Fick ett mail av min bror idag med lite bilder på vagnen.
Det är ingen Emmaljunga som mamma sa till mig! det är en Graco!
nu kommer min man bli överlycklig! han ville inte ha en emmaljunga som resevagn då dom är en aning stora och klumpiga plus att vi båda vill ha en med svänghjul!
(jag vet att det finns nån modell av emmaljunga med svänghjul också).
Det är ingen Emmaljunga som mamma sa till mig! det är en Graco!
- Bilagor
-
- vagnen igen.jpg (67.77 KB) Visad 525 gånger
-

Chobb88 - Alltid online

4 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar