dopkort färdiggjorda
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
dopkort färdiggjorda
jag har ju fastnat i scrapbooking träsket som fler andra träsk
men nu har i alla fall lyckats knepa och knåpat ihop dopinbjudningar som jag e riktigt nöjd över. lätta var de i alla fall
vilket e skönt när jag byggt 30 st
nu fattas bara resten av planeringen som mat m.m 
ska sy en klänning med som hon ska få ha efteråt. får se om ja lyckas
ska sy en klänning med som hon ska få ha efteråt. får se om ja lyckas
-

ToToRo - Alltid online

Re: dopkort färdiggjorda
Åhh, så fint!!
Klänningen kommer bli superfin, du som är så duktig!
- Ki27
- Alltid online

åh vad fint! imponerande att du lyckats ta dig tid att knåpa ihop 30 st!!!!!!!
jag blir trött av tanken, pyssla själv är ju så mkt krångligare nu när Jakob vill ha ALLT som är mitt o tycker att hans kritor, pennor, papper o barnsäkra saxar verkar tråkigare än mina grejor...
jag blir trött av tanken, pyssla själv är ju så mkt krångligare nu när Jakob vill ha ALLT som är mitt o tycker att hans kritor, pennor, papper o barnsäkra saxar verkar tråkigare än mina grejor...
-

Kali - Alltid online

kali: hihihi så e det här med men limpen sover fortfarande middag och sen lägger han sig ju vid 8 så det pysslas när han sover och leiha e snäll som en ängel. Men nog skulle jag vilja göra mer
Längtar tills man kan pyssla mer seriöst tillsammans med dem. än så länge e det mest trolldeg och vattenfärger 
sasoki: ja e inte så bra på sy än men jag lär mig. På symässan köpte jag tvilingnålar så nu ska det till o med bli fina sömmar
har barnvakt imån så de ska jag förhoppningvis hinna lite 
sasoki: ja e inte så bra på sy än men jag lär mig. På symässan köpte jag tvilingnålar så nu ska det till o med bli fina sömmar
-

ToToRo - Alltid online

Hihi, det verkar avancert
Du e då bättre än mej, som syr på måfå och noll tålamod, hehe ....
- Ki27
- Alltid online

vad fint kort, du är jätte duktig 
- HärligaTöser
- Alltid online

Föresten ToToRo, jag drömde ju om dig inatt 
Jag drömde att vi var på ett lekland och vid entrén fanns där små lektåg i olika färger (typ Brios tåg) De var handmålade och det stog ToToRo på sidan av vagnarna, haha. Och nu har du knåpat ihop dopkort, så jag är väl lite psychic och visste att du var i knåpartagen
Jag drömde att vi var på ett lekland och vid entrén fanns där små lektåg i olika färger (typ Brios tåg) De var handmålade och det stog ToToRo på sidan av vagnarna, haha. Och nu har du knåpat ihop dopkort, så jag är väl lite psychic och visste att du var i knåpartagen
-

vildasol - Alltid online

Åh nej, nu fick jag Totoro-låten på hjärnan igen... Det är det enda Vincent vill göra hela dagarna - titta på Totoro! Får han inte det så blir han störtgrinig. Vet inte vad det är för magiskt med just den filmen, men inget annat duger. Jag får hålla mig ifrån att läsa ditt namn, för så fort jag gör det så dyker den där låten (som visserligen är rätt bra) upp i huvudet igen, haha!
Jättefint dopkort förresten!
Jättefint dopkort förresten!
-

moia - Alltid online

sitamoia: hihihi ja brukar oxå nynna låten
men min man tycker det låter förjävligt 
vidasol: hihihi gillar drömmen. när ja blir stor skulle ja vilja ha en liten pysselaffär. har använt stämpel till texten. skulle du se min handstil skulle du förstå varför
men andrahandsvärdet på stämplar på tradera e ganska högt så jag säljer den när ja e klar med dopet
annars kom jag ganska billigt undan. blommorna e billiga enfärgade som jag färgat.
vidasol: hihihi gillar drömmen. när ja blir stor skulle ja vilja ha en liten pysselaffär. har använt stämpel till texten. skulle du se min handstil skulle du förstå varför
-

ToToRo - Alltid online

Åh vad fint!!! Jag höll på massor med scrapbooking innan vi fick Wilma, men nu känns det aldrig som det blir tid över längre. Fast vi hittade faktiskt jätte fina dopkort på http://www.printswithwings.com och även om jag gillar att pyssla så måste jag säga att det var ganska skönt att få allt färdigt och tryckt ... och dom blev dessutom såååå fina! Nu när lillan är döpt är det dags att beställa tackkorten ... ska bara... 
- prettyinpink
- Nykomling

Jättfina! Här är en till som fastnat i det träsket.. 
Fast jag har varken ork eller tid att hålla på med det så ofta som jag vill. Men vi är 3 tjejer som försöker träffas nån gång i månaden iaf för att scrappa ihop..
Fast jag har varken ork eller tid att hålla på med det så ofta som jag vill. Men vi är 3 tjejer som försöker träffas nån gång i månaden iaf för att scrappa ihop..
-

MinisMamma - Alltid online

minismamma: det e ju det som e mysigast att hålla på tillsammans. jag har ju lite pysselkompisar men tyvärr blirdet inte riktigt av när man har småbarn. jag utnyttjar ju alla sovande stunder men det går ju inte att planera in med andra
men hoppas jag snart kan ta upp det för det e ju så pyssel e roligast över en kopp te
(kaffe för andra eller ett glas vin kanske)
-

ToToRo - Alltid online

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking