Det värsta?
6 inlägg • Sida 1 av 1
Det värsta?
Vad är "det värsta" ditt barn gjort?
Jennifer har inte gjort nåt speciellt faktiskt. Förutom en gång när vi åkte taxi då spydde hon så det sprutade, det kändes lite jobbigt faktiskst
Men jag hade ett paket våtservetter i väskan och kunde torka upp det mesta medans taxichaffisen artigt sa "det gör inget det är sånt som händer"
Jennifer har inte gjort nåt speciellt faktiskt. Förutom en gång när vi åkte taxi då spydde hon så det sprutade, det kändes lite jobbigt faktiskst
Men jag hade ett paket våtservetter i väskan och kunde torka upp det mesta medans taxichaffisen artigt sa "det gör inget det är sånt som händer"
-

acko - Alltid online

Skumpan skrev:hahahahahaha! gud där fick jag mej ett skratt"! Liam är för liten ännu men jag ser fram emot all rackartyg han kommer göra...FNISS!
hmm du kan ju få "låna" lillemanett tag får vi se hur kul det är sen,om du förstår mig rätt
-

Xena66 - Alltid online

En annan rolig sak var när min sambo skulle åka tunnelbana med henne för nåt år sen så rann det ut två tjocka strängar snor ur näsborrarna på henne, så tog hon snabbt upp underläppen och sög i sej dom. Och han la märke till ansiktsuttrycken på två tonårskillar som satt och såg detta med stigande äckel [quote][/quote]

-

acko - Alltid online

6 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling