Banner Forum Image

Det värsta?

Diskutera vanliga barnsjukdomar och barns utveckling

Det värsta?

Inläggav acko » lör dec 15, 2007 19:19

Vad är "det värsta" ditt barn gjort?
Jennifer har inte gjort nåt speciellt faktiskt. Förutom en gång när vi åkte taxi då spydde hon så det sprutade, det kändes lite jobbigt faktiskst :-D
Men jag hade ett paket våtservetter i väskan och kunde torka upp det mesta medans taxichaffisen artigt sa "det gör inget det är sånt som händer"
Bild
Användarvisningsbild
acko
Alltid online
Alltid online

Inläggav Xena66 » lör dec 15, 2007 23:19

Stoppad ner våran hemtelefon i toaletten och spolade utan att jag förstod vad han höll på med.
BildBild

]
Användarvisningsbild
Xena66
Alltid online
Alltid online

Inläggav acko » lör dec 15, 2007 23:34

Xena66 skrev:Stoppad ner våran hemtelefon i toaletten och spolade utan att jag förstod vad han höll på med.

Åhh :-D en kompis till mej hennes unge stoppade in henns mobil i tvättmaskinen, och så märkte hon det försent!
Bild
Användarvisningsbild
acko
Alltid online
Alltid online

Inläggav Xena66 » sön dec 16, 2007 12:14

Skumpan skrev:hahahahahaha! gud där fick jag mej ett skratt"! Liam är för liten ännu men jag ser fram emot all rackartyg han kommer göra...FNISS!

hmm du kan ju få "låna" lillemanett tag får vi se hur kul det är sen,om du förstår mig rätt :roll: :wink:
BildBild

]
Användarvisningsbild
Xena66
Alltid online
Alltid online

Inläggav Helen » sön dec 16, 2007 12:20

hmm,,,Zelda skulle "mata" katterna här en dag när jag ville vila på soffan en stund,,,,ha-ha-ha,,,,jag hade kattmat i HELA köket kan jag lova,,,
Men hon hade ju "bara varit duktig" och matat katterna :lol:
Användarvisningsbild
Helen
Alltid online
Alltid online

Inläggav acko » sön dec 16, 2007 19:50

En annan rolig sak var när min sambo skulle åka tunnelbana med henne för nåt år sen så rann det ut två tjocka strängar snor ur näsborrarna på henne, så tog hon snabbt upp underläppen och sög i sej dom. Och han la märke till ansiktsuttrycken på två tonårskillar som satt och såg detta med stigande äckel [quote][/quote]
:lol:
Bild
Användarvisningsbild
acko
Alltid online
Alltid online

Återgå till Barns hälsa & utveckling