Banner Forum Image

Det får inte va sant....

Re: Det får inte va sant....

Inläggav HelenaHbg » tor jul 15, 2010 19:53

Alltså näää.... Blir förbannad när jag läser det du skriver. Så gör man inte. Usch och fy, vet inte vad jag ska skriva.
Tänker i allafall på dig och barnen, vill allt ska gå bra för er. Ja ni som verkade fått ihop det så bra igen. Tro inte det värsta, snälla du! Han kanske bara behöver tiden, men jag förstår inte hur man kan åka från sina barn så och vägra prata med dig.
Du e stark!!! kramar i massor
Bild
Bild
HelenaHbg
Alltid online
Alltid online

Inläggav Snigel » tor jul 15, 2010 20:03

Fy sjutton! Vet inte vad jag ska säga. Om han inte ens kan förklara vad problemet är -i tid- och diskutera det tillsammans med dej så är det ju omöjligt.
Kondomen är ju bara för mycket. Om den inte tillhörde honom så är det väl hans "jobb" att se till att ingen använder ert sovrum!

Jag hoppas att du har nära kompisar som kan stötta dej, det är så otroligt dåligt hanterat från hans sida. Jag menar vem som helst kan upptäcka att en relation inte funkar men det är f*n ens skyldighet att ta itu med det på en schysst sätt när man till och med har barn ihop!!
Stora kramar till dej och barnen!!
BildBild
BildBild
Snigel
Alltid online
Alltid online

Inläggav Fru S. » tor jul 15, 2010 20:20

Jag blev alldeles kall när jag såg trådstarten.

Jag vet inte vad jag ska säga, jag förstår att det är mycket som snurrar i din skalle och att du nog är i når slags chock.

Har du nån i närheten?
Jag vet ju också att du är en stark och mycket självständig tjej.
Otrohet är en "dealbreaker" för mig också.

Jag kan bara skicka mina tankar och massa kramar till dig och dina fina killar!
Bild
Bild
Fru S.
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » tor jul 15, 2010 20:46

FY fan!!

Jag vet inte vad jag ska skriva... jättetråkigt att läsa... Jag trodde verkligen på er den här gången ju. Bröllop och allt. Jag hoppas att allt löser sig till det bästa för dig.

Många kramar!!!
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » tor jul 15, 2010 20:54

Jag håller på att ta upp hakan från backen....trodde inte heller att detta skulle ske nåt mer, fy fan för honom rent ut sagt.
Du är stark, starkare än många jag känner...men du ska inte behöva gå genom det här igen!! Allt skulle ju bli så himla bra med allt nu, bröllop mm.

Sen blir jag så j*vla arg...vad ger honom rätten att bara dra så fort det känns lite jobbigt....GAAAAH!!!! Jag blir vansinnig!!! Fan vilket ego....
sprallos

Inläggav evelinah » tor jul 15, 2010 21:24

fick en olustig känsla redan av rubriken.. vad ska man skriva? att han bara klarar av det, att bara sticka från dej och två små barn.. och jag hoppas för gudsskull inte kondomen var hans! e ju tillräckligt att han bara sticker & håller på. usch.. önskar jag kunde komma på något bra att skriva :l är han som det verkar är du absolut värt något bättre, det e du verkligen! man man hoppas ju in i det sista att man ska få det bra med den man älskar.. hoppas det löser sig till det bästa. massa kramar till dej* och en spark i arslet på honom..
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
evelinah
Alltid online
Alltid online

Inläggav ullis78 » tor jul 15, 2010 22:45

Jag är helt mållös! Jag förstår inte hur han kan lämna sin fina familj i sticket så, förstå han inte vad han har?! Sen att inte ens fövarna dig och prata med dig om sina "problem"! Jag blir så ledsen o arg när jag tänker på det o egentligen tycker jag inte han förtjänar er! Jag trodde ni hade bråkat när jag läste dom första raderna men inte ens det.

Och sen kondomen....det är inte ok, oavsett vems det är. Nu är det säkert inte hans men att låta några andra använda er säng???!!!! Fy fan säger jag!

Jag hoppas oxå att det löser sig för dig o dina fina killar, oavsett vad det nu innebär!
Bild

BildBild
Användarvisningsbild
ullis78
Alltid online
Alltid online

Inläggav shoegal » fre jul 16, 2010 00:53

Jag vet inte ens vad jag ska skriva... Blir helt mållös. Och förbannad. Minns hur många turer det var när Teodor var bebis. Jag hoppas verkligen att han skärper till sig och ger dig och barnen den respekt ni förtjänar. Kram!
Bild
shoegal
Alltid online
Alltid online

Inläggav moia » fre jul 16, 2010 01:33

Jag blir också mållös... Fan att han ska vara en sådan idiot. Jag hoppas för din skull att han har något riktigt bra att komma med när han återvänder. Han får bara inte behandla dig och barnen på det här sättet. Skit också! ='(
Användarvisningsbild
moia
Alltid online
Alltid online

Inläggav Taweret » fre jul 16, 2010 07:06

Jag skickar bara många tankar till dig. Vet inte vad mer jag ska säga. Det har ju känts så bra för er denna gång och att ni snart ska gifta er och allt. Hoppas att han bara fått lite kalla fötter inför bröllopet och inser vad han är på väg att ge upp och kommer tillbaka till er. Samt att du orkar med att han kommer tillbaka och inte misstror honom i framtiden och tror att han kommer att göra om det.
Bild

Bild
Taweret
Alltid online
Alltid online

Inläggav lolenona_84 » fre jul 16, 2010 08:02

vill bara säga att jag tänker på dig. Jag var ju inte med sist när det strulade. Men jag har hängt med lite sen ni blev tillsammans igen och det är helt ofattbart det som hänt. kram
Bild

Bild
lolenona_84
Alltid online
Alltid online

Inläggav tinali » fre jul 16, 2010 08:13

Jag kan kopiera vilket annat svar som helst här, för vilken feg skit gör såhär? En gång till!!?? Återigen kommer ju du att klara dig finfint om det skulle bli så, men såklart är det jättegemskt när man älskar någon. En obehaglig tanke har följt mig sedan jag läste tråden igår, du säger ju att ni haft det så bra och kärleksfullt o varit lyckliga och undrar varför han dragit. För att spela djävulens advokat: det stämmer säkert och han vill säkert gifta sig med dig, men, tänk om han gjort bort sig, att det är hans kondom och han inte kan hantera skuldkänslorna. Utan drar istället...
Jag vill självklart inte få dig att må sämre, men eftersom detta inte är första gången han sticker, ska han ju lägga alla korten på bordet om ni ska gifta er. Jag hoppas naturligvis att mina tankar är värre än verkligheten.
Bild

Bild

Bild
tinali
Alltid online
Alltid online

Inläggav fru Wahlström » fre jul 16, 2010 08:31

Fy fan vilken karlslok! Jag blir förbannad å dina vägnar. Inte nog med att han får komma och gå som han vill (personligen hade jag ställt liiiite mer krav på min karl), han drar utan att säga ett ljud för något som uppenbarligen inte passar honom! Hade han varit en riktig karl hade han stannat och kämpat lite, för ER skull, inte bara dra när det kniper lite. Nä, dumpa den gubben. Han kommer bara bryta ner dig till slut och du är värd något mycket bättre.
Användarvisningsbild
fru Wahlström
Alltid online
Alltid online

Inläggav hellokitty » fre jul 16, 2010 08:37

fan va hemskt. Tycker så synd om dej även om vi alla här inne vet att du klarar dig själv! o fan va trött ja e på män som beter sig som idioter. Och efter allt du skriver osv så undrar ja bara hur tror han att hans kall kunna få det bättre? de kan säkert vara bröllopet som skrämmer han men inte speciellt moget sett att agera på för det och definitivt inte okej! massa kramar!
BildBild
BildBild
hellokitty
Alltid online
Alltid online

Inläggav Lejonella » fre jul 16, 2010 09:22

Du tjejen!! Jag tycker inte att du ska känna att du blir lämnad...jag tycker att du ska lämna honom. Förlåt att jag "tar över" lite om talar om för dig vad jag tycker att du ska göra, det är inte rätt jag vet...

MEN, jag blir så jävla arg på småskitar till "killar" som bara tänker på sig själva. N har har två fantastiska pojkar där hemma och världens snyggaste o smartaste blivande fru som ställer upp till 150%.

Jag är verkligen jätteledsen för din skull, och jag hoppas att du känner dig stark så du kan fatta ett bra beslut för dig och killarna.

KRAM!!!!!!
Bild

Bild

Bild
Lejonella
Alltid online
Alltid online

Nästa

Återgå till Relations problem