Det blev en ny vagn!!!
15 inlägg • Sida 1 av 1
Det blev en ny vagn!!!
Då vi båda hatar den brio duon vi har haft så bestämde vi oss idag för att i alla fall gå och titta på barnvagnar. Väl i barnvagnsaffären så fastnade vi direkt för en vagn, Britax Vigour 3+! Vi gick till två affärer till bara för att titta men gick tillslut tillbaks till den första och köpte den, i svart.
Den är jättesmidig och jättefin, vi fick med regnskydd och adapter för babyskydd, och vårt babyskydd är ju just ett britax så det är ju bra så länge vi fortsätter ha det. Och det är såååå skönt med svängbart framhjul

Vi är i alla fall supernöjda och jätteglada för vår vagn, och jag kan äntligen sluta plåga er med trådar med massa vagnfrågor
Den är jättesmidig och jättefin, vi fick med regnskydd och adapter för babyskydd, och vårt babyskydd är ju just ett britax så det är ju bra så länge vi fortsätter ha det. Och det är såååå skönt med svängbart framhjul

Vi är i alla fall supernöjda och jätteglada för vår vagn, och jag kan äntligen sluta plåga er med trådar med massa vagnfrågor
- Liina
- Alltid online

Re: Det blev en ny vagn!!!
chic - har ni haft några problem med eran? Jag tycker den verkar underbar! Elsa sitter jättemycket bättre i den än i brion då hon bara hasade ner i den. 
- Liina
- Alltid online

Den är jättefin! Visst är det skönt med svängbara framhjul. Jag kommer aldrig ha nåt annat

-

Redhotwera - Alltid online

ja visst Redhotwera, det är sååå skönt! och när de ändå går att låsa om man vill det, så är det ju ultimat! 
- Liina
- Alltid online

Den ser jättefin ut! Men hur tycker du den är att fälla ihop och ta med sig i bilen? Läste att den vägde 10,6 kg... känns den tung att släpa med sig?
Är ju ute och letar själv i barnvagnsdjungeln, men vill verkligen ha en buggy som man gärna tar med sig och inte längre drar sig för att fälla ihop och packa in i bakluckan (som det är med min nuvarande)...
Är ju ute och letar själv i barnvagnsdjungeln, men vill verkligen ha en buggy som man gärna tar med sig och inte längre drar sig för att fälla ihop och packa in i bakluckan (som det är med min nuvarande)...
-

lisap - Alltid online

lisap: min vagn väger nästan 15 kilo och jag kan utan problem lyfta in den i bagageluckan själv (och jag är sjukt otränad) så 10,6 kg låter som en dröm! Jag menar, Elis väger snart 9 kilo så det är ju bara lite mer än en bebis!
- shoegal
- Alltid online

lisap - den är jättelätt och smidig, jag tycker inte den är ett dugg tung. Sen fäller den ihop sig till pytte tycker jag iaf. Nu har vi ju ingen bil men jag ska åka bil till ikea imorgon och drar mig inte det minsta för att fälle ihop den och lägga den i bagaget trots att det redan kommer ligga en briovagn där!
Och Elsa väger också snart nio redan, så dubbla henne är ingen tungt att köra omkring med, och det är ju när hon är i!!
Och Elsa väger också snart nio redan, så dubbla henne är ingen tungt att köra omkring med, och det är ju när hon är i!!
- Liina
- Alltid online

Haha, ja det stämmer ju iochförsig - när man ser det i den relationen så verkar 10 kilo ju inte så mycket längre...
Jag har beställt en Chicco enjoy evolution nu tillslut efter mycket velande hit och dit. Hoppas nu att den blir bra och att jag kan kasta mig ut i terrängen med den...
Jag har beställt en Chicco enjoy evolution nu tillslut efter mycket velande hit och dit. Hoppas nu att den blir bra och att jag kan kasta mig ut i terrängen med den...
-

lisap - Alltid online

Snygg vagn, gillar den mer och mer ju mer jag ser den. Är också inne på en ny, min Emmaljunga är klumpig. Får se hur det blir.
- essie
- Har vimedbarn.se som startsida

ååhh vad fiin den va! Skönt att du hittat en du gillar nu då
... jag har oxå en vagn med svängbara framhjul..hur bra som helst jue! Fast min e ju en tvilling vagn så det va ju ett måste
....så mkt lättare att svänga med...
- Tigi
- Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar