Den bara föll ihop
8 inlägg • Sida 1 av 1
Den bara föll ihop
- Jelena
- vimedbarn.se skribent

Re: Den bara föll ihop
vet inte va min bror hade för vagn men vi hade samma otur. den klappade igen och flickan hamnade under allt eftresom hon var fastspänd. som tur va fick hon bara lite skrubbsår på knät, men var mestadels rädd
-

ToToRo - Alltid online

Vad var det för en vagn??
Tur att han klarade sej utan att skada sej!
Tur att han klarade sej utan att skada sej!
-

MammaLotta - Alltid online

ameh!! jag hade blivit livrädd OCH förbannad på de som sålde den! City gross...det låter inte som någon barnaffär direkt... har ni klagat!???
- Tigi
- Alltid online

Låter ju livsfarligt tycker du ska ta kontakt med dom så dom kan göra nåt åt de! Så de inte händer fler...
-

anettejohansson - Alltid online

City gross är en matvarubutik. Dom har även en specialavdelning med trädgårdsartiklar, hemartiklar osv.
Det brukar aldrig vara något problem att prata med dom om felaktiga produkter eller byten så ta kontakt med dom och så får dom kontrollera om det bara var din vagn det var fel på eller om dom ska ta bort vagnen från sortimentet helt.
Det brukar aldrig vara något problem att prata med dom om felaktiga produkter eller byten så ta kontakt med dom och så får dom kontrollera om det bara var din vagn det var fel på eller om dom ska ta bort vagnen från sortimentet helt.
-

Poffie - Alltid online

Jag åkte dit och klagade va jätte arg dom erbjöd mig en ny vagn men jag sa att jag ville ha pengarna tillbaka men ingenting kunde ha ersatt min pojke om han hade skadat sig ordentligt för det kunde ha gått väldigt illa han kunde ha blivit fast klämd eller vad som helst
- Jelena
- vimedbarn.se skribent

8 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar