De där med sex.
53 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: De där med sex.
Sex? Vad är det? Undrar hur Noel kom till egentligen.... hmm... *glömt*
Vi har funderat på det lite då och då, men så finns det alltid en massa MEN... Få se om vi får det överstökat nån gång... hmm....
Vi har funderat på det lite då och då, men så finns det alltid en massa MEN... Få se om vi får det överstökat nån gång... hmm....
-

MinisMamma - Alltid online

vi är väl inte heller så duktiga på sexbiten.... Man kan ju räkna gångerna på en hand sedan Jennifer föddes.... Det känns som vi prioriterar annat nu som att få sova och ta det lugnt när lillan sover.
Men egentligen skulle väl jag vilja ha mera sex. Jag kan inte ta initiativet bara, jag känner mig så fet och ful. Har lite kilon kvar ännu sen graviditeten plus att jag har ca 10 kg till efter det att gå ner så jag kan känna mig bekväm igen i min egen kropp.
Sambon tar inte heller initiativet längre heller, vi har nog inte sexat sedan innan jul tror jag? (kommer inte ihåg) Och det gör ju inte direkt att man får nåt toppen självförtroende heller när inte han visar nåt intresse alls..... Det känns lite som vi kört fast
Var bara tvungen att skriva av mig lite, tack för att ni finns alla mammor! Känns så skönt att veta att det är nån som läser....
Men egentligen skulle väl jag vilja ha mera sex. Jag kan inte ta initiativet bara, jag känner mig så fet och ful. Har lite kilon kvar ännu sen graviditeten plus att jag har ca 10 kg till efter det att gå ner så jag kan känna mig bekväm igen i min egen kropp.
Sambon tar inte heller initiativet längre heller, vi har nog inte sexat sedan innan jul tror jag? (kommer inte ihåg) Och det gör ju inte direkt att man får nåt toppen självförtroende heller när inte han visar nåt intresse alls..... Det känns lite som vi kört fast
- Thess
- Alltid online

Woho!!!!!!! vi hade sex igår efter att ja kom hem från tjejfesten, å ja va ju lite små dragen men ja kan säga att d va helt underbart å fantastiskt!! precis som i början av vårt förhållandet.....vi behövde verkligen detta både sambon å ja, han har varit väldigt glad ida..hihi
-

evelina1985a - Alltid online

vi har faktiskt haft sex ett par gånger fast Ella bara e 8 veckor... vi väntade 6 veckor sen gjorde vi de när Ella var hemma hos farmor första gången.. Känndes bra att ha de avklarat o nu känns de nästan som innan faktiskt... men så hade vi knappt sex under hela graviditeten för jag ville inte så vi har lite att ta igen.. svårare att hitta tid till det bara,,,,
vi bestämde gemensamt att jag inte skulle börja med p-piller igen.. sist jag åt p piller hade jag 0 lust.... så nu kör vi med kondom istället... liiite krångligare men de funkar... de endA e att man e dööö nervös efteråt varje gång när man ska kolla att den höll hahahah..... men som jag sa till sambon häromdagen... det är lite mer sport i det hela på de viset
vi bestämde gemensamt att jag inte skulle börja med p-piller igen.. sist jag åt p piller hade jag 0 lust.... så nu kör vi med kondom istället... liiite krångligare men de funkar... de endA e att man e dööö nervös efteråt varje gång när man ska kolla att den höll hahahah..... men som jag sa till sambon häromdagen... det är lite mer sport i det hela på de viset
- ejin
- Alltid online

Grattis till dig evelina! Vi har gjort det igen och nu var det precis som innan vi fick barn. Jätteskönt att allt jobbigt är borta.
Jag vill inte äta p-piller och tanken är att vi ska använda kondom. Problemet är att vi är ganska så dåliga på det, det är därför Axel finns
, så nu får vi skärpa oss så att det inte blir syskon redan, för det känner jag inte riktigt för.
MinisMamma, det kommer tillbaka så småningom, vänta du bara!!
Jag vill inte äta p-piller och tanken är att vi ska använda kondom. Problemet är att vi är ganska så dåliga på det, det är därför Axel finns
MinisMamma, det kommer tillbaka så småningom, vänta du bara!!
-

vildasol - Alltid online

Då jag gjorde kejsarsnitt så blev vi tillsagda att vi fick inte ha sex innan jag varit på efterkontrollen. Så nu ska jag dit på onsdag.
Lusten finns väl lite iaf, är kanske mer för man har ju inte den känslan av att man "pressat" ut ett barn där nere. Men det svåra är väl att kunna slappna av. Man kommer väl mer ligga och tänka hmm, vaknade hon inte nu? Haha men som ni säger. Bara man får det gjort första gången så flyter det väl på mer sedan. För nu har det ju gått så länge så man undrar hur Ebba blev till egentligen. Tur sambon är förstående. Kanske varit lättare för honom nu sista veckorna att vi får inte. Lättare att ta in kanske. Inte vet jag men jag är glad för att han inte pressar mig.
Så får se om vi får till det i slutet av veckan
Haha kommer väl kännas som första gången. Är minst ett halvår sedan så haha
Lusten finns väl lite iaf, är kanske mer för man har ju inte den känslan av att man "pressat" ut ett barn där nere. Men det svåra är väl att kunna slappna av. Man kommer väl mer ligga och tänka hmm, vaknade hon inte nu? Haha men som ni säger. Bara man får det gjort första gången så flyter det väl på mer sedan. För nu har det ju gått så länge så man undrar hur Ebba blev till egentligen. Tur sambon är förstående. Kanske varit lättare för honom nu sista veckorna att vi får inte. Lättare att ta in kanske. Inte vet jag men jag är glad för att han inte pressar mig.
Så får se om vi får till det i slutet av veckan
- luhanka
- vimedbarn.se skribent

Finns det någon risk att man tar sönder något om man har sex för tidigt, och allt inte läkt?!
- Johannelin
- Gillar vimedbarn.se

53 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4