Då var det slut..
29 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Då var det slut..
Jupp. Idag kom min mamma och pappa och hämtade mig i karlskoga. Vi tog med det viktigaste bara. Möbler och vissa kläder är kvar (och tusan jag glömde Caspers enda jeans!)
Det gick bra. Lugnt och så. JÄTTE sorgligt och hemskt och jag känner mig så jäva taskig på ett sätt. Men jag måste för en gångs skull tänka på mig själv nu ju..
Jaja.
Hans pappa kom dit precis innan vi skulle åka vilket var jätte bra för då hade han ju någon liksom. Sen åkte vi runt och prata med resten av hans familj.
Åkte till hans mamma och prata och så. Hon sa att hon förstod och vet att jag inte är ute efter att ta Casper ifrån dom osv. Hon sa att jag är en bra tjej och att hon tycker om mig. Kändes jätte skönt att höra faktiskt. (hade ju förväntat mig ett starkt hat nästan) Sen åkte vi till hans ena syrra och sa hej då. Det är ju Caspers favorit faster dessutom.
Men allt gick bra. Men jag har gråten i halsen konstant! Och jag får tvekande känslor ibland.
Men jag vet att jag gör rätt.
Men jag ska nog skriva upp varför jag gjort detta som påminelse för mig själv. Tror det kan behövas.
Men nu är det gjort. Detta var det svåraste jag har gjort. Jag ska kämpa mig igenom detta.
Nu är det dags att börja klättra uppåt och få må bra igen.
Herregud, är jag en singelmamma? ....
Det gick bra. Lugnt och så. JÄTTE sorgligt och hemskt och jag känner mig så jäva taskig på ett sätt. Men jag måste för en gångs skull tänka på mig själv nu ju..
Jaja.
Hans pappa kom dit precis innan vi skulle åka vilket var jätte bra för då hade han ju någon liksom. Sen åkte vi runt och prata med resten av hans familj.
Åkte till hans mamma och prata och så. Hon sa att hon förstod och vet att jag inte är ute efter att ta Casper ifrån dom osv. Hon sa att jag är en bra tjej och att hon tycker om mig. Kändes jätte skönt att höra faktiskt. (hade ju förväntat mig ett starkt hat nästan) Sen åkte vi till hans ena syrra och sa hej då. Det är ju Caspers favorit faster dessutom.
Men allt gick bra. Men jag har gråten i halsen konstant! Och jag får tvekande känslor ibland.
Men jag vet att jag gör rätt.
Men jag ska nog skriva upp varför jag gjort detta som påminelse för mig själv. Tror det kan behövas.
Men nu är det gjort. Detta var det svåraste jag har gjort. Jag ska kämpa mig igenom detta.
Nu är det dags att börja klättra uppåt och få må bra igen.
Herregud, är jag en singelmamma? ....
-

miihmeow - Alltid online

Re: Då var det slut..
du e jätte stark tjejen å ja vet att du kommer klara dej utmärkt!!!!
lycka till *kramar*
lycka till *kramar*
-

evelina1985a - Alltid online

Du klarar detta ska du se även om det känns så j-a tungt i början. Vad skönt att farmör inte visar något agg mot dig. Det är ju viktigt att ni inte e arga på varandra för caspers skull *L* Önskar dig lycka till med framtiden och tror starkt att du kommer att klara av det .
-

zettan - Alltid online

Ja, nu är du en singelmamma eller ensamstående mamma eller vad man än vill kalla det, och det kommer du att fixa fint! Du ska ju alltid komma ihåg att bara för att man är ensamstående är man inte ensam! Du kommer klara det galant och om Casper visste vad du gjort för honom skulle han tacka dig varje dag! Att tänka på sitt eget bästa på det sättet som du gjort är verkligen att tänka på sitt barns bästa! Hoppas verkligen att allt kommer kännas bättre om ett tag, det här var jättestarkt och bra gjort av dig!
Lycka till med allt!
Lycka till med allt!
- Liina
- Alltid online

Vad skönt att allt verkar ha gått så bra idag, vet ju hur spänd du varit. Vad bra att ni åkte runt och pratade med de andra också, det måste kännas skönt att inte bara lämna i all hast utan att få förklara sig. Du kommer fixa detta galant tjejen!!
-

Tossy - Alltid online

Det verkar ha varit ett sansat och bra avslut. Hoppas att du förstår vad jag menar.
Det här klarar du galant!
Det här klarar du galant!
-

Koko - Alltid online

Skönt att allt gick bra med alla inblandade men förstår att det känns väldigt jobbigt och tungt nu. Men du kommer att fixa det här och det var ett starkt och bra steg av dig!
-

veronica78 - Alltid online

gud vad starkt o modigt gjort av dig!!! verkligen tufft att åka runt sådär och berätta för alla. otroligt imponerande. Du kommer klara det här hur bra som helst, bara ta en dag i taget!
-

Kali - Alltid online

Instämmer med de andra! Modigt och starkt av dig! Du kommer klara detta galant, men det kommer säkert att vara dagar det känns skit också och du undrar vad du gett dig in på, så att skriva ner dina anledningar (som du sa att du tänkte göra) tror jag är en superidé!
Ska du flytta tillbaka till storstaden? I så fall så är du mer än välkommen att komma på våra mammaträffar som vi brukar ha då och då
Ska du flytta tillbaka till storstaden? I så fall så är du mer än välkommen att komma på våra mammaträffar som vi brukar ha då och då
- shoegal
- Alltid online

Tjejen.
Alla mina kramar till dig ikväll.
Jag tänker på dig och behöver du prata så pm:a mig.
Du vet att du gjort rätt.
Och du, du är så stark.
Massa kärlek.
Alla mina kramar till dig ikväll.
Jag tänker på dig och behöver du prata så pm:a mig.
Du vet att du gjort rätt.
Och du, du är så stark.
Massa kärlek.
- Fru S.
- Alltid online

29 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2