Crosstrainer?
5 inlägg • Sida 1 av 1
Crosstrainer?
Hej! Tänkte höra med er vad ni tycker om crosstrainers? Är dom bra? Vilken ska man satsa på en billigare modell för 2000kr eller en dyrare typ max 5000kr i så fall....
Är domi vägen hemma eller funkar det att ha en sån hemma med en 1 åring?
Är domi vägen hemma eller funkar det att ha en sån hemma med en 1 åring?
- Thess
- Alltid online

Re: Crosstrainer?
x-trainers är riktigt bra träning. Jobbigt är det, men det är ju bara ett tecken på att den gör nytta. Man får både flåsträning + lite styrka i ben/rygg. Vet du att du använder den så självklart, köp en!...och som med alla sånna hemmaträningsprodukter så får man vad man betalar för. Ett tips är att kolla blocket...det finns många där också.
Om du är rädd att hon ska klämma sig i den etc så får du väl placera den i ett rum där du kan stänga dörren.
Om du är rädd att hon ska klämma sig i den etc så får du väl placera den i ett rum där du kan stänga dörren.
- sprallos
tack för ditt svar sprallos! Jo jag tänkte ju så att hon är ju lite överallt just nu och klättrar på det mesta så stänga dörren är nog en bra idé 
Ska absolut kolla blocket, tack för tipset! Jag blev lite sugen på en nu när det blir mörkare igen och´man drar sig lite för att gå ut och gå.... Jag går ju varje dag med min stegräknare annars.
Ska absolut kolla blocket, tack för tipset! Jag blev lite sugen på en nu när det blir mörkare igen och´man drar sig lite för att gå ut och gå.... Jag går ju varje dag med min stegräknare annars.
- Thess
- Alltid online

Har jag köpt någon hemträningsmaskin hade jag definitivt köpt en X-tainer...eller en roddmaskin. kanonbra!
- sprallos
Jag köpte en billig o ångrar att jag inte la ner lite mer pengar på den. Den knarrar o knakar o de e jätte irriterande när man står där=)))) Men annars tycker jag att de känns jätte bra o träna på en sån! Klart att den tar lite plats men de e de värt!
-

anettejohansson - Alltid online

5 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Träning för en bättre hälsa