Cornelia 7 Månader...
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Cornelia 7 Månader...
Shit vad tiden springer iväg, idag är min lilla bäbis, som inte längre är en bäbis 7 månader. Hur kan tiden gå så fort?
Känns ju som det var igår jag fick henne men icke sa nicke de är hela 7 månader sen.
Cornelia, växer och blir stor, vet inte hur mkt hon väger eller nått än ska till BVC på Onsdag, ska bli spännade.
Men hon kryper nästan framåt, hon ålar och rullar runt. Sladdar och kontakter har blivit en favorit här hemma så nu blir det att hålla ett riktigt öga på donnan. Hon äter nu den mat som vi äter ner purread. Inga tänder har dock kommit än, men dem är nog på G. Hon akn sitta jätte bra, och sen har hon ett himmla temperament och förstår även lite nu när man säger nej eller ajaj, då blir hon ledsen en liten stund men hon ålar sig vidare.
De är väll vad jag kan säga om min lillskrutta på 7 Månaders dagen

Känns ju som det var igår jag fick henne men icke sa nicke de är hela 7 månader sen.
Cornelia, växer och blir stor, vet inte hur mkt hon väger eller nått än ska till BVC på Onsdag, ska bli spännade.
Men hon kryper nästan framåt, hon ålar och rullar runt. Sladdar och kontakter har blivit en favorit här hemma så nu blir det att hålla ett riktigt öga på donnan. Hon äter nu den mat som vi äter ner purread. Inga tänder har dock kommit än, men dem är nog på G. Hon akn sitta jätte bra, och sen har hon ett himmla temperament och förstår även lite nu när man säger nej eller ajaj, då blir hon ledsen en liten stund men hon ålar sig vidare.
De är väll vad jag kan säga om min lillskrutta på 7 Månaders dagen

-

cornelia19 - Alltid online

Re: Cornelia 7 Månader...
Grattis på 7-månaders dagen! Nä då är de inga bebbar längre. Vilka fina ögonfransar!

-

Redhotwera - Alltid online

Re: Cornelia 7 Månader...
Ja herregud vad hon växer, din fina dotter! Nu är hon ju ingen 2-månadersskrutta längre som hon var när jag såg henne i Humlegården. Söt hon är, och vad fin i Villervalla-dressen!
-

moia - Alltid online

17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking