Claudia 6 månader
24 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Claudia 6 månader
Grattis i efterskott! Hon är helt otroligt söt!
Det går verkligen galet fort; jag minns fortfarande att du "dog av avundsjuka" och nu finns den en halvårsbebis!
Det går verkligen galet fort; jag minns fortfarande att du "dog av avundsjuka" och nu finns den en halvårsbebis!
- shoegal
- Alltid online

MER BILDER!!!! Jag vill se mer av sötnosen.
Håller med om att tiden går vansinnigt fort.
Håller med om att tiden går vansinnigt fort.
-

Gotland - Alltid online

Grattis lilla bedårande Claudia! Duktig tjej som lärt sig sitta oxå! Milton började bemästra den talangen för en vecka sen.....
Jag tycker hon är jättelik Vincent ibland, fast hon verkar ha lite andra färger bara!
Jag tycker hon är jättelik Vincent ibland, fast hon verkar ha lite andra färger bara!
-

ullis78 - Alltid online

grattis, söto! det e verkligen helt toalt supergalet hur tiden går.. sa det till min mamma förut, Sonny e redan 4,5 mån.. alltså bara 1,5 tills han blir ett halvt år. tokigt. men visst blir det roligare för var dag? =)
på den understa bilden var hon himla lik vincent!
på den understa bilden var hon himla lik vincent!
-

evelinah - Alltid online

Ja ibland är hon väldigt lik Vincent, på vissa bilder kan jag se det också. Fast oftast tycker jag att hon är totalt olik. Men så är det väl när man är mamma, man ser nästan bara olikheterna mellan barnen och har väldigt svårt att se det som förenar dem.
Igår invigde Claudia sin Sinterklaas-present, en helt egen triptrap! Såååå skönt att hon också kan sitta vid bordet nu. Och Vincents gamla orange båge och dyna passade fint på Claudias svarta stol. =)
Igår invigde Claudia sin Sinterklaas-present, en helt egen triptrap! Såååå skönt att hon också kan sitta vid bordet nu. Och Vincents gamla orange båge och dyna passade fint på Claudias svarta stol. =)
-

moia - Alltid online

men sicken lite sötnos...... känns som om det var igår man läste att hon kommit... tiden springer iväg... som vanligt ;D
- Lollo_80
- Alltid online

24 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking