Bulor.
2 inlägg • Sida 1 av 1
Bulor.
Moa ramlade från soffan när hon skulle klättra upp till mej. Vet inte hur hon föll, föll inte högt och såg inte ut som hon slog i sej ngnstans, trots detta blev det en liten bula i bakhuvudet.
Hon har varit som vanligt sen hela em. Lekt med brorsan, sprungit ute och fjantat sej, ätit och druckit - pigg och alert. Nu har bulan gått ner, men gör ändå så ont i mej! Om det varit ngt fel, visst skulle det visat sej nu efter 7 timmar?
Hon har varit som vanligt sen hela em. Lekt med brorsan, sprungit ute och fjantat sej, ätit och druckit - pigg och alert. Nu har bulan gått ner, men gör ändå så ont i mej! Om det varit ngt fel, visst skulle det visat sej nu efter 7 timmar?
- myyma
- Alltid online

Re: Bulor.
Jag tror faktiskt inte att det är någon fara, du hade ju märkt ifall hon hade blitt trött, slö och mått illa eller så.
Hon verkar ju vara sitt vanliga jag
Men förstår att det gör ont i mamma hjärtat. Noel ramlade ju ner från soffan i höstas/vintras och slog upp kinden mot vardagsrumsbordet så att vi fick åka in till barnakuten och tejpa det. Han har fortfarande ett ärr efter det..
Hon verkar ju vara sitt vanliga jag
Men förstår att det gör ont i mamma hjärtat. Noel ramlade ju ner från soffan i höstas/vintras och slog upp kinden mot vardagsrumsbordet så att vi fick åka in till barnakuten och tejpa det. Han har fortfarande ett ärr efter det..
-

MinisMamma - Alltid online

2 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Allmänna trådar om barn