Bugaboo Bee ?
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Bugaboo Bee ?
När det gäller Bugaboo så har jag nog också blivit hjärntvättad! Tyckte verkligen inte alls om dom för 6mån sen .. och nu vill jag ha en själv
.. men priset är alldeles för höga för våran ekonomi.
Jag har fått lånat en bugaboo cameleon och den e underbar att köra när man väl vant sig ! ( den e ju ruggigt lättkörd ).
Sen till Bugaboo Bee , den e oooooooootroligt LITEN! och pyyytteliten när man fäller ihop den ( fick även provköra den av en kompis ). Hade jag haft pengar hade jag mer än gärna köpt en sån!! Sååå söta i verkligheten ( kan erkänna att den e väldigt ful på bild! ).
Men bra att du fick en vagn nu! =)
Jag har fått lånat en bugaboo cameleon och den e underbar att köra när man väl vant sig ! ( den e ju ruggigt lättkörd ).
Sen till Bugaboo Bee , den e oooooooootroligt LITEN! och pyyytteliten när man fäller ihop den ( fick även provköra den av en kompis ). Hade jag haft pengar hade jag mer än gärna köpt en sån!! Sååå söta i verkligheten ( kan erkänna att den e väldigt ful på bild! ).
Men bra att du fick en vagn nu! =)
-

nita - Alltid online

Kolla på bee i verkligheten innan du bestämmer dig! Jag har tyckt att den verkar smidig, men den är ju så liten! Jag blev jätte förvånad när jag såg den live. Minimalt liten och låg! Den går att ha i fullt ligg läge å så... men endå! ska man köpa en så dyr vagn så ska man kunna använda den länge och det går tyvärr inte med been. Har sett bilder på barn i 2-2,5 år åldern som sitter som ihop tryckta sillar i den
Men gå in på bugaboos hemsida bugaboo.com där finns deras återförsäljare så kan du säkert hitta nån i din närhet. Jag har en Cameleon och är jätte nöjd. Bugaboo gör bra vagnar. men jag är skeptisk till en sulky som inte kan användas av äldre barn.....
- Angie1
- Alltid online

ursäktar mitt onödiga inlägg
är så trött att jag missade att du skrivit att du fick en annan vagn!!
- Angie1
- Alltid online

19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar