Britax Multi Tech?
5 inlägg • Sida 1 av 1
Britax Multi Tech?
Ella bara växer och växer! Det verkar inte finnas någon hejd på henne! Hon är lite över tre månader och väger redan över 7kg och är rätt så lång! Babyskyddet har hon snart vuxit ur så vi måste köpa ny stol. Men vi vill ha en stol som vi kan använda länge. Så jag hittade den här: http://www.britax.se/multitech08.htm
Den ska hon kunna sitta i tills hon är runt 9år. Men jag funderar på när vi kan börja använda den... Hon är ju som sagt ganska stor! Men på Babyproffsens hemsida står det från ca 6mån och på Britax sida står det från ca 8mån... Om vi börjar använda den i slutet på januari så är hon ju NÄSTAN 6mån men ganska långt ifrån 8mån...

Den ska hon kunna sitta i tills hon är runt 9år. Men jag funderar på när vi kan börja använda den... Hon är ju som sagt ganska stor! Men på Babyproffsens hemsida står det från ca 6mån och på Britax sida står det från ca 8mån... Om vi börjar använda den i slutet på januari så är hon ju NÄSTAN 6mån men ganska långt ifrån 8mån...
Ella föddes 2008-08-15
-

LinaA - Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Re: Britax Multi Tech?
vilken stor liten flicka!
åldern är väl bara en rekommendation.. tror ja´.... om er lilla flicka får plats så köp den´.. bättre lite för stor än att hon ska ha det trångt.. eller? 
-

Majmamma08 - Alltid online

Ja jag tänker lite så också. Synd att jag såg att Babyproffsen har 500:- rabatt på den fram tills IDAG.... Men men, jag får väl "glatt" betala 3500:- sen... :-/
Ella föddes 2008-08-15
-

LinaA - Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Vi har oxå en sån stol till Wilma!!! Superbra är den!!
kan inte säga något om åldern, tyvärr.. Vi började ju använda vår när Wilma var lite över 8 månader.
kan inte säga något om åldern, tyvärr.. Vi började ju använda vår när Wilma var lite över 8 månader.
-

mamma73 - Har vimedbarn.se som startsida

mamma73, vet du om den är lätt att flytta mellan 2 bilar?? Vi kommer att behöva flytta den i princip varje dag då den ena av oss kommer lämna på dagis å den andra hämta...
- hottitotta
- Har vimedbarn.se som startsida

5 inlägg • Sida 1 av 1