BORT MED EXTRA-KILONA.!
Re: BORT MED EXTRA-KILONA.!
va tränar ni för nåt?
ja har tänkt att börja träna men är ingen gymare direkt
men kanske skulle försöka ändå kanske blir min "grej" om ja verkligen tar tag it?!..
föresten var har karisma tagit vägen?
ja har tänkt att börja träna men är ingen gymare direkt
men kanske skulle försöka ändå kanske blir min "grej" om ja verkligen tar tag it?!..
föresten var har karisma tagit vägen?
-

sandraa86 - Alltid online

jag tränar mest body pump (styrketräning i grupp) ... nu i veckan va ioförsej jag å Nelia på body toning och på klättring
,... klättra va rätt skoj..å joooobbigt! 
vet inte vart hon e.....
vet inte vart hon e.....
- Tigi
- Alltid online

Jag tränar body toning 1-2 ggr/vecka och sen löptränar jag. Har tänkt att springa Göteborgsvarvet nästa år så jag måste löpträna minst 2 ggr/vecka om jag vill uppnå det målet. Body Toningen i sig ger ju lika mkt konditionsträning som att springa en mil så därför tar jag bort ett löp-pass då.
Sen testade ju jag och Tigi på klättringen som sagt, det var riktigt KUL! Det vill jag nog köra några gånger till, men vet inte om det är nåt man vill hålla på med i all evighet, vi då se. Det beror på hur mycket man kan utveckla sig liksom. Det var nog bra träning för kroppen iaf, för jag har Dödens Träningsvärk fortfarande och då klättrade vi i torsdags
Sen testade ju jag och Tigi på klättringen som sagt, det var riktigt KUL! Det vill jag nog köra några gånger till, men vet inte om det är nåt man vill hålla på med i all evighet, vi då se. Det beror på hur mycket man kan utveckla sig liksom. Det var nog bra träning för kroppen iaf, för jag har Dödens Träningsvärk fortfarande och då klättrade vi i torsdags
-

Nelia - Alltid online

Nelia skrev:Jag tränar body toning 1-2 ggr/vecka och sen löptränar jag. Har tänkt att springa Göteborgsvarvet nästa år så jag måste löpträna minst 2 ggr/vecka om jag vill uppnå det målet. Body Toningen i sig ger ju lika mkt konditionsträning som att springa en mil så därför tar jag bort ett löp-pass då.
jag trodde lite att han skulle lära oss lite teknik å så...men kanske om man frågar om det?
- Tigi
- Alltid online

Hmm jaa.. men det borde ju bli mer tekniksnack om man ska klara svårare nivåer tänkte jag.. Annars lär vi inte komma långt (högt) hahaha 
-

Nelia - Alltid online

usch idag kom domen efter att ha fuskat med godis o cola i nåra veckor har jag gått upp till 69 igen..
känns inte alls kul men nu är de slut med alla onytigheter så idag kom jag ut på 4km promenad innan frukost
nu är de nya tag som gäller nästa vecka ska vågen stå under 69 igen
men va svårt de e att komma igång igen när man tagit en pause känner att ja inte alls har lust med nåt..
känns inte alls kul men nu är de slut med alla onytigheter så idag kom jag ut på 4km promenad innan frukost
nu är de nya tag som gäller nästa vecka ska vågen stå under 69 igen
men va svårt de e att komma igång igen när man tagit en pause känner att ja inte alls har lust med nåt..
-

sandraa86 - Alltid online

Man måste ändå tillåta sig att ta pauser. Det finns ingen som orkar hålla igång hela tiden och ännu värre, det finns ingen som klarar sig utan något gott alls. Jag är själv en riktigt periodare, tyvärr. Men bara man inte fastnar i slapp- och snaskträsket. 
-

Nelia - Alltid online

Heeej heeej heeej.!
Faan va ni köör tjejer. Ni är juh guld juh.!
Det har varit såå mkt här på hemma-fronten nu såå jag har lixom inte riktigt hunnit med datorn. haha. Illa.
Jag försöker träna 4ggr i veckan och är nere på 65kilo nu, underbart nu har jag bara 10kilo kvar till min ursprungs vikt, men vet ej om jag vill ner dit egentligen. Är juh ganska lång (169cm) såå jag behöver juhm inte väga 55, men under 60 kilo vill jag iaf.
Jag kör för fult på friskis, grupp-träningen, Core, Bräda å stations passen brukar jag villa köra, dom är såå kul. Sedan blir det ett ochj annat medel-pass iblend oxå för at de finns såå många sådanna pass och de är på bra tider.
Idag har jag fått med mig en vän, och vi har snackat om att kanske även börja gymma, men vi får se.
Jag är inte orolig flör att inte kunna gå ner, jag tror som såå här, går man ner låångsamt såå är det lättare att hålla, plus jag har inte lagt om min kost såå mkt, vill kunna äta vad jag känner för.
Kul att se att det går såå bar för oss.
Faan va ni köör tjejer. Ni är juh guld juh.!
Det har varit såå mkt här på hemma-fronten nu såå jag har lixom inte riktigt hunnit med datorn. haha. Illa.
Jag försöker träna 4ggr i veckan och är nere på 65kilo nu, underbart nu har jag bara 10kilo kvar till min ursprungs vikt, men vet ej om jag vill ner dit egentligen. Är juh ganska lång (169cm) såå jag behöver juhm inte väga 55, men under 60 kilo vill jag iaf.
Jag kör för fult på friskis, grupp-träningen, Core, Bräda å stations passen brukar jag villa köra, dom är såå kul. Sedan blir det ett ochj annat medel-pass iblend oxå för at de finns såå många sådanna pass och de är på bra tider.
Idag har jag fått med mig en vän, och vi har snackat om att kanske även börja gymma, men vi får se.
Jag är inte orolig flör att inte kunna gå ner, jag tror som såå här, går man ner låångsamt såå är det lättare att hålla, plus jag har inte lagt om min kost såå mkt, vill kunna äta vad jag känner för.
Kul att se att det går såå bar för oss.
-

karisma__ - Alltid online

Återgå till Träning för en bättre hälsa