Börjar bli orolig...
5 inlägg • Sida 1 av 1
Börjar bli orolig...
Har idag haft sjukt många sammandragningar utan värk...och även haft några med värk har vi kommit fram till ja och sambon då vi läste att man faktiskt kan ha värk bak i ryggen...ja är inte beräknad förens den 14:e April....tänk om ja verkligen är påväg in redan nu ja är ju inte färdig med allt ja ska göra ..... men samtidigt så känns de som om de kom å va falskt alarm bara för att ja faktiskt vill att den ska komma ut oxå....men de som oroar mig mest e hur gör ja (fast ja redan har varit där en gång) va gör ja med sonen (fast ja vet att han ska till farmor) känner lite smått panik här
...och ja som inte ens har packat väskan till BB då min syster vägrar lämna tillbaka min väska som hon lånade i somras...sambon får gå upp på vinden och se om vi har någon annan annars blir de väl till att fara till svärmor och sno en för ja känner JA MÅSTE PACKA NU innan de är försent....oj långt blev de men som sagt orolig är ja oxå....
- Supermamman
- Har vimedbarn.se som startsida

Re: Börjar bli orolig...
1: Åk in om du känner dig orolig, bättre det än att gå hemma och grubbla
2: Packa en väska...
3: Skrik åt syrran att lämna igen väskan....vad är problemet?!
2: Packa en väska...
3: Skrik åt syrran att lämna igen väskan....vad är problemet?!
- sprallos
Har du ringt in till förlossningen? Kan vara en bra idé att göra det annars...???
- Lejonella
- Alltid online

Hej!
Jag hittade en väska i garaget eller rättare sakt min sambo hittade den så väskan är packad...ja for aldrig in utan ja fixade allt som skulle fixas här hemma så ja känner mig redo och fara om de blir värre...har kunnat sova nästan hela natten så ja tror de är ganska lungt men ja har lite molande värk i magen idag...får se om de blir värre eller om de bara är träningsvärk som jag har. Jag ringde till BM igår under dagen och hon sa ja skulle avvakta så därför ja inte for in om ni undrar
Ja du sprallos ja har en EGOISTISK skitsyster så de är ingen mening att be henne om någon jäkla hjälp...men från och med igår har ja bestämt mig för att varken hjälpa henne eller låna henne några saker då ja aldrig får nåt tillbaka för de ja gör....ne nu ska ja testa fara på jobbet och jobba ännu en dag...får se om de blir heldag eller om de blir nåt annat
tack för alla stöttande svar föresten de hjälper lite i detta lilla kaos 
Jag hittade en väska i garaget eller rättare sakt min sambo hittade den så väskan är packad...ja for aldrig in utan ja fixade allt som skulle fixas här hemma så ja känner mig redo och fara om de blir värre...har kunnat sova nästan hela natten så ja tror de är ganska lungt men ja har lite molande värk i magen idag...får se om de blir värre eller om de bara är träningsvärk som jag har. Jag ringde till BM igår under dagen och hon sa ja skulle avvakta så därför ja inte for in om ni undrar
Ja du sprallos ja har en EGOISTISK skitsyster så de är ingen mening att be henne om någon jäkla hjälp...men från och med igår har ja bestämt mig för att varken hjälpa henne eller låna henne några saker då ja aldrig får nåt tillbaka för de ja gör....ne nu ska ja testa fara på jobbet och jobba ännu en dag...får se om de blir heldag eller om de blir nåt annat
- Supermamman

Igår vart de en tur in till BB för att kolla om mitt vatten läckte eller inte men så va inte fallet som tur va
......men gud så jävla ont de gör när dom gör gynkontroller...men iallfall dom kollade urin och allt värden såg bra ut, sen så tog dom ett blodtryck på mig 130/80 så de va ganska bra de med och sen vart de ju så klart kurvan på de så vi lyssnade lite på hjärtat på den lill*, sen fick ja se min älskade där inne och sist blev de en gynkontroll...och som sagt allt såg normalt ut och de är bara vanliga sammandragningar ja har oxå så de va ingen fara med de heller...ja skulle höra av mig om dom började sätta igång ordentligt eller om de vart nåt annat som oroade mig...sitter nu och känner mig coollugn och äter mig frukost...sambon va supergullig i morse och körde våran lilleman på dagis så ja fick ta de lungt nu på morgonen innan de är dags för jobb
Ha en bra dag alla
- Supermamman

5 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Allmänna trådar i föräldrasnack