Början till ett nytt liv?
31 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Början till ett nytt liv?
Nu har jag bestämt mig! Det blir skilsmässa...sa det till min man igår o han blev en aning chockade. Men jag orkar inte mer...hans drickande, skrikandet på ungarna, att det e jag som får betala o göra allt här hemma mm mm.
Ska fixa papprerna i veckan...denna gången ger jag mig inte!
Ska fixa papprerna i veckan...denna gången ger jag mig inte!
- p_holm
Re: Början till ett nytt liv?
Stå på dig!!
Jag missade nog att du tog tillbaka det förra gången...men jag hoppas bara att allt blir bra nu!
Jag missade nog att du tog tillbaka det förra gången...men jag hoppas bara att allt blir bra nu!
- sprallos
Tack! Känner att jag klarar mig bäst själv (förutom barnen då). Känns som att jag ska explodera inombords, så dåligt mår jag. Har heller inga som helst känslor kvar så då e det ingen ide att fortsätta. Tack o lov så har jag min familj som stöttar mig!
- p_holm
jag vet du klarar det. du visar upp en väldigt stark person här inne så jag tvivlar inte...du kommer må bättre sen!!! KRAM
- cammi
- Alltid online

Tänkte på dig häromdagen o undrarde om du hade lämnat honom minns att jag läste att du skulle göra de men sen såg jag inget mer... Men stå på dig denna gång så kan du ju inte leva måste va mycket bättre för både dig o barnen att va själva. Kram
-

anettejohansson - Alltid online

Stor kram till dig, du klarar det!!!
- Elna
- Galen i vimedbarn.se

Lycka till
-

zettan - Alltid online

31 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3