Börja med sittdel
15 inlägg • Sida 1 av 1
Börja med sittdel
Hej!
Ja de började för 1 vecka sen att Yasmine inte vill ligga i liggdelen längre,hon skriker så fort jag lägger ner henne.
Hon är mest vaken när vi är ute så jag har tänkt att börja med sittdelen men då finns de ett problem att sittdelen är framåt vänd och jag vet inte om hon kommer gilla de.
Jag har en Baby Travel Jogger nån mer som har en sån vagn och använt sittdelen?
Hur har de då gott?
Yasmine är 4 månader och 3 veckor men älskar att titta på folk och se mycke.
Känner mej osäker nu
Ja de började för 1 vecka sen att Yasmine inte vill ligga i liggdelen längre,hon skriker så fort jag lägger ner henne.
Hon är mest vaken när vi är ute så jag har tänkt att börja med sittdelen men då finns de ett problem att sittdelen är framåt vänd och jag vet inte om hon kommer gilla de.
Jag har en Baby Travel Jogger nån mer som har en sån vagn och använt sittdelen?
Hur har de då gott?
Yasmine är 4 månader och 3 veckor men älskar att titta på folk och se mycke.
Känner mej osäker nu
- FörstaBebisen
- Alltid online

Re: Börja med sittdel
frågan är ju om det blir för mycket intryck för henne om hon är framåtvänd så tidigt... men jag vet faktiskt inte. vi bytte till sittdelen för 2 månader sen, men den är framåtvänd.
-

ulrica42 - Alltid online

ja, vi bytte vid ca 2 mån. men vi har henne bara i första läget så hon ligger i princip ner ändå. men hon ser mer av världen och det var tydligen det hon ville. har skrikit en gång i vagnen sen dess, och det var idag pga värmen!
-

ulrica42 - Alltid online

vi har en easywalker som är ungefär som en baby travel jogger och alltså bara gå att ha frammåtvänd. Tror inte alls på att bebisen blir överstimulerad! vi har aldrig märkt på alicia att hon tycker det är jobbigt, hon somnar nästan på direkten när vi sätter henne i vagnen nu! hon hatade att ligga ner i liggdelen men så fort vi bytte till sittdelen så älskar hon vagnen! vi har den i nästlägsta läget så hon ligger nästan helt ner...
-

Poffie - Alltid online

Jag tar en av mina huvudkuddar och lägger under Jespers huvud och axlar så han kommer upp lite i liggdelen och det funkar kanon.
- Jema
- Alltid online

Lucas har en hårdlift som han nästan vuxit ur, är det någon som har tips på hur man kan göra den mer "ombonad"??
- Lejonella
- Alltid online

Jag har en baby travel från babyproffsen och Noah har i princip snart vuxit ur den och jag är också lite fundersam över att byta snart..men vi har inget val då han e så stor redan 7kg tung och 63 lång..fattar inte varför de gjorde liggdelen så liten?! Vi ska försöa ha liggdelen augusti ut men sen får vi nog byta.. Har satt en kudde bak i ryggen några gånger eftersom han inte alltid e så glad över att få ligga ned och han älskar att halvsitta upp..
- Caroliinen
- Alltid online

Vi började med att sätta en kudde under Elis rygg, så han kom upp och fick se sig omkring, innan vi bytte till liggdelen. Kanske är värt att testa först?
- shoegal
- Alltid online

Vi bytte efter 5 månader.. Pallade också upp henne kortare stunder i liggdelen innan dess. Men vår sittdel är inte framåtvänd så det är väl skillnad.
-

Mickis - Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar