Börja m babysitter - när?
11 inlägg • Sida 1 av 1
Börja m babysitter - när?
När började ni med babysitter? någon som kan tipsa om en lämplig att köpa?
-

Linda-loppan - Alltid online

när han var 2 veckor,ska man ha babysittern till en nyfödd så ska den ha liggläge bara. fick min i julklapp, tror det är carena... hm, men välj en med bra gung!
-

Kali - Alltid online

börja direkt... men hansatt aldrig långa stunder i den till en början men de har ökat gradvis... helt underbart då liam älskar o sitta upp, redan innan han kunde, o kan nu sitta där medans vi äter o när ja lagar mat
-

ToToRo - Alltid online

Vi har en BabyBjörn 1-2-3 som jag tycker är jättebra! Hemma hos mormor och morfar har vi en med Nalle Puh från Coop men jag tycker Elis huvud åker åt sidan i den.
Vi började efter ca 1,5 vecka (Elis vägde 3350 när han föddes och de ska väga 3,5 kg för att börja sitta i BabyBjörnen så vi väntade ett tag).
Vi började efter ca 1,5 vecka (Elis vägde 3350 när han föddes och de ska väga 3,5 kg för att börja sitta i BabyBjörnen så vi väntade ett tag).
- shoegal
- Alltid online

Vi började efter en vecka och hon blev väldigt nöjd när hon fick sitta upp och vara med utan att vi höll i henne... Hon är så himla nyfiken så att ligga på filt på golvet är ingen höjdare för då ser man ju inte va som händer ovanför 
-

soltrollet - Alltid online

Nikki var två veckor när vi satte henne i sittern korta stunder. Var väldigt bekvämt att ha henne i den på golvet bredvid sig när man åt middag. Skönt med lite "avlastning".
Vi har en såndär enkel variant som inte går att ställa in i olika lägen. Det är jättebra gung på den!
Nikki får numera ordentlig fart på den så hon "hoppar" fram med den över golven här hemma!
Vår är av märket SEGR och vi köpte den på Happyland här i Göteborg. Tror inte det är en butikskedja men jag har sett en nästan likadan på Babyproffsen. Kostar 250-300 kr.
Vi har en såndär enkel variant som inte går att ställa in i olika lägen. Det är jättebra gung på den!
Nikki får numera ordentlig fart på den så hon "hoppar" fram med den över golven här hemma!
Vår är av märket SEGR och vi köpte den på Happyland här i Göteborg. Tror inte det är en butikskedja men jag har sett en nästan likadan på Babyproffsen. Kostar 250-300 kr.
- Rebl
Jag har faktiskt varit iväg och köpt en Baby-Björn 1-2-3 - och nu testar Erik den för första gången! Ska se om vi kanske kan äta middag ikväll, utan att en av oss måste ha lillen i famnen!
Måste bara säga att detta forum är toppen!
-

Linda-loppan - Alltid online

sv
Linda-loppan skrev:Jag har faktiskt varit iväg och köpt en Baby-Björn 1-2-3 - och nu testar Erik den för första gången! Ska se om vi kanske kan äta middag ikväll, utan att en av oss måste ha lillen i famnen!
Hej hopp!
Vad skoj att ni hittade en baby-sitter.. de är ovärderliga just då man ska äta , hänga tvätt ducha eller ja, vad som helst...
-

Carola - Alltid online

11 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas