Bilbarnstolar
6 inlägg • Sida 1 av 1
Bilbarnstolar
Vi har nu en aldre modell av acta gracos babyskydd.
Gabriel sitter nu med huvudet ända upp och fötterna ända ner upptäckte jag igår.
Nu är det dax att ge sig ut och leta efter en ny stol åt honom. Har ju även på sistone märkt att han inte trivs likabra i den och då antagligen för att den börjat bli för liten.
Detta är ju en STOR djungel så jag tänkte höra lite med er först.
Är det någon modell som ni själva är väldigt nöjda med?
Är det någon som inte ens är värd att titta på?
Stolen ska klara från ca 8 kg, 65cm, 4 månaders ålder.
Hoppas på många tips så mitt letande blir enklare
Gabriel sitter nu med huvudet ända upp och fötterna ända ner upptäckte jag igår.
Nu är det dax att ge sig ut och leta efter en ny stol åt honom. Har ju även på sistone märkt att han inte trivs likabra i den och då antagligen för att den börjat bli för liten.
Detta är ju en STOR djungel så jag tänkte höra lite med er först.
Är det någon modell som ni själva är väldigt nöjda med?
Är det någon som inte ens är värd att titta på?
Stolen ska klara från ca 8 kg, 65cm, 4 månaders ålder.
Hoppas på många tips så mitt letande blir enklare

- lolenona_84
- Alltid online

Re: Bilbarnstolar
Ja en Acta Graco Cosmic Comfort köpte jag med, det var rea på babyproffsen så jag fick den också lite billigare 
Men kan dom sitta i den från 3 månader Skumpan?
För vi har brio babyskydd nu och Theo börjar bli FÖR stor för den. Men dom på babyproffsen sa att dom skulle vara 5 månader och kunna sitta upp själv för att sitta i cosmic comfort.
Men kan dom sitta i den från 3 månader Skumpan?
För vi har brio babyskydd nu och Theo börjar bli FÖR stor för den. Men dom på babyproffsen sa att dom skulle vara 5 månader och kunna sitta upp själv för att sitta i cosmic comfort.
-

madelene_jansson - Galen i vimedbarn.se

lolenona - har ni inget babyproffsen hos er annars? då kan ni ju hyra stol för en billig penning om ni inte vill byta till stol ännu. Vi fick byta till modell störe på babyskyddet för H började bli för lång för den förra.
Bilbarnsstol rekommenderar dom på babyproffsen här där jag bor att man byter till tidigast vid 6 månader.
Har för övrigt blivit rekommenderad maxi-cosi mobi som bilbarnsstol. Men har inte provat den så vet inte hurdan den är.
Bilbarnsstol rekommenderar dom på babyproffsen här där jag bor att man byter till tidigast vid 6 månader.
Har för övrigt blivit rekommenderad maxi-cosi mobi som bilbarnsstol. Men har inte provat den så vet inte hurdan den är.
-

fru Wahlström - Alltid online

Den här har vi, vi köpte den i slutet på januari då Noel växte ur sin stol. Då var han knappt 5 månader. Det står att den är från 5 mån och uppåt men sen står det oxå 0-25kg och det var det dom sa till oss när vi köpte den oxå. Den går att luta 35grader så att dom inte behöver sitta helt upprätt. Vi är jätte nöjda med den och Noel som hatade att åka bil innan tycker att det är rätt så kul nu ändå... 
Sen är det ju Britax säkraste barnstol oxå.
http://www.britax.se/secura08.htm
Hoppas du hittar en stol som passar er...
Sen är det ju Britax säkraste barnstol oxå.
http://www.britax.se/secura08.htm
Hoppas du hittar en stol som passar er...
-

MinisMamma - Alltid online

Vi har en Be safe och vi är jättenöjda! när William provsatt så råkade han spy lite på stolen och då fick vi den till ett bättre pris, så se till att killen är nyäten.. 
Stolen är jätte bra och William både sover bra och sitter bra den går dessutom att ställa i flera lägen! (spyan kom lite på bältesskyddet och det sitter bara med knappas så det var bara att tvätta och stolen var som ny!
Stolen är jätte bra och William både sover bra och sitter bra den går dessutom att ställa i flera lägen! (spyan kom lite på bältesskyddet och det sitter bara med knappas så det var bara att tvätta och stolen var som ny!
- Lollo25
- Har vimedbarn.se som startsida

6 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar