beroendeframkallande...
32 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
beroendeframkallande...
detta forum är helt beroendeframkallande... jag kan inte sluta gå in på den här sidan...min sambo börjar tröttna på mej..
hehe
-

israelisuperstar - Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Re: beroendeframkallande...
min sambo kan bli trött på mig med, men idag är han borta så nu frossar jag i forum 
men, har jag fel, eller är det färre inne nuförtiden? Ibland sitter jag och bara reloadar ganska länge innan nya svar och sånt kommer upp
men, har jag fel, eller är det färre inne nuförtiden? Ibland sitter jag och bara reloadar ganska länge innan nya svar och sånt kommer upp
- Liina
- Alltid online

hehe våra stackars män blir inte uppskattade..
jag vet inte, jag e ganska ny här så jag har ingen koll på hur det brukade vara...
jag vet inte, jag e ganska ny här så jag har ingen koll på hur det brukade vara...
-

Hihi, min man gav upp hoppet för mig när han frågade hur många inlägg jag hade här (över 400o nu) 
- shoegal
- Alltid online

min kille sa just att han skulle bita av sladden... haha
-

håller med e beroendeframkallande , måste in minst en gång om dagen *L*
-

zettan - Alltid online

Beroendeframkallande är nog rätta ordet ja
R är också trött på mitt eviga sittande här, dock börjar jag känna att tiden inte räcker till att sitta lika mycket längre, nu när jag börjat jobba lite och har fullt upp med gymmet och Öppna m.m. så jag sitter mest på förmiddagen nu för tiden.
-

Nelia - Alltid online

`jag sitter också här hela tiden, trodde inte att min mammaledighet skulle se ut så här, sitta framför datorn!! hahhaa
sambon är redan galen på mig och har förbjudit mig att gå in på den här sidan eller sitta vid datorn efter att han har kommit hem, bara för att jag hade varit inne på forumet på hans jobbdator och inte stängt av..så när han kom till jobbet och tog upp datorn för att visa något för hans kollega så var det "vimedbarn" på första sidan!
sambon är redan galen på mig och har förbjudit mig att gå in på den här sidan eller sitta vid datorn efter att han har kommit hem, bara för att jag hade varit inne på forumet på hans jobbdator och inte stängt av..så när han kom till jobbet och tog upp datorn för att visa något för hans kollega så var det "vimedbarn" på första sidan!
-

Beca - Alltid online

Kan bara instämma - det är verkligen beroendeframkallande! Men sen lillen börjat krypa har jag inte lika mycket tid, sen har vi aktiviteter som Öppna förskolan, babysim + att jag ska börja jobba en dag i veckan! Men självklart hinner jag in för att kolla någon gång/dag! 
-

Linda-loppan - Alltid online

Ja jag kan bara hålla med! Jag har några sidor som jag surfar in på varje dag. Den här, Facebook, Perezhilton, Hotmail och sen brukar det bli expressen och aftonbladet oxå. Men Vimedbarn har jag alltid i ett eget fönster så går jag tillbaka hit hela tiden medans jag läser på de andra sidorna.
- Kakan
- Alltid online

Ja e oxå beroende av vimedbarn, har de till o med som startsida! Även om ja kanske inte skriver något varje dag så mååååste man ju läsa!
-

Lillfisen - Alltid online

32 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3