Banner Forum Image

beroendeframkallande...

Snack om allt möjligt!

Re: beroendeframkallande...

Inläggav tessgustavsson » lör okt 11, 2008 22:14

jag kan bara hålla med!stackars min sambo, han bara suckar när jag går upp o sätter mig vid datorn. det värsta är att jag har börjat komma med dåliga ursäkter typ jag ska bara kolla mitt saldo eller jag har lagt ett bud på tradera, MÅSTE kolla det.... :oops: åsså hamnar man ALLTID på denna sidan!PINSAMT, fast vansinnigt roligt!!!! :lol:
dignelius skrev:
Liina skrev:
Ibland sitter jag och bara reloadar ganska länge innan nya svar och sånt kommer upp

Jag trodde bara det var jag som hade sjunkit så lågt. Normala människor loggar väl ut när de läst allt... Men jag injicerar VMB. Med begagnade kanyler. I ögonen.
:lol: :lol: :lol:
tessgustavsson
Alltid online
Alltid online

Re: beroendeframkallande...

Inläggav israelisuperstar » sön okt 12, 2008 18:05

tessgustavsson skrev:jag kan bara hålla med!stackars min sambo, han bara suckar när jag går upp o sätter mig vid datorn. det värsta är att jag har börjat komma med dåliga ursäkter typ jag ska bara kolla mitt saldo eller jag har lagt ett bud på tradera, MÅSTE kolla det.... :oops: åsså hamnar man ALLTID på denna sidan!PINSAMT, fast vansinnigt roligt!!!! :lol:
dignelius skrev:
Liina skrev:
Ibland sitter jag och bara reloadar ganska länge innan nya svar och sånt kommer upp

Jag trodde bara det var jag som hade sjunkit så lågt. Normala människor loggar väl ut när de läst allt... Men jag injicerar VMB. Med begagnade kanyler. I ögonen.
:lol: :lol: :lol:

HAHAHA härligt!! :mrgreen:
Karolina Noahs mamma BildBild
Användarvisningsbild
israelisuperstar
Kan inte slita sig från vimedbarn.se
Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Föregående

Återgå till Föräldrasnack