Beröm =o)
Re: Beröm =o)
sitamoia - jag såg den på din blogg i höstas! jättefin! 
Isan - himla söt tårta
Jag orkar aldrig lägga upp bilder här längre, blivit för lat för att förminska
Men jag lägger upp dom på facebook! Så en del av er ser ju dom där 
Isan - himla söt tårta
Jag orkar aldrig lägga upp bilder här längre, blivit för lat för att förminska
-

fru Wahlström - Alltid online

Tack! =D
fru Wahlström: Just det, på bloggen la jag upp den men glömde resten... haha. *förvirrad*
fru Wahlström: Just det, på bloggen la jag upp den men glömde resten... haha. *förvirrad*
-

moia - Alltid online

Sitamoia, skiiitsnygg gitarr!!! sambon sa direkt.. - en les paul!!!
låter väldigt god med!
- Ki27
- Alltid online

Tack! =D Det var inget snabbt avklarat tårtprojekt kan man lugnt säga. Jag hade bakat bottnar och gjort mmf redan i förrgår, ändå höll jag på från att jag vaknade tills jag somnade vid halv två igår, med barnhjälp hela dagen. Puh! =)
-

moia - Alltid online

Skitsnygga tårtor igen!
Har inte berömt på så länge så det fanns en MASSA helt underbara tårtor igen! Ni är bara såååå skickliga!
Isan, lolenona o Sitamoia: ALLA era tårtor är ju bara så fina! Och säkert fanns det fler, förlåt om jag glämde någon, var som sagt så många fina igen att jag blev helt matt
Har inte berömt på så länge så det fanns en MASSA helt underbara tårtor igen! Ni är bara såååå skickliga!
Isan, lolenona o Sitamoia: ALLA era tårtor är ju bara så fina! Och säkert fanns det fler, förlåt om jag glämde någon, var som sagt så många fina igen att jag blev helt matt
- mymlemamma
- Alltid online

Sitamoia: Gitarren var ju hur fräck som helst...
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Tack! =) Folk har redan börjat prata om att de vill ha Hammond-tårtor och Racerbilstårtor, haha... Måste ta lite mer betalt nästa gång tror jag, nu tar jag bara så det täcker ingredienser, material & verktyg.
-

moia - Alltid online

TAr du inte betalt så det täcker för sånt? Det måste du verkligen göra. Det kostar ju faktiskt 

-

Redhotwera - Alltid online

Jo men jag tar betalt för att täcka alla kostnader, så att det i slutändan blir en hobby som antagligen går rätt så +-0, fast det hade ju varit kul att tjäna någon slant på det också, speciellt när man lägger ner en massa tid som man inte riktigt har.
-

moia - Alltid online

Redhotwera, ojojoj, så fin tvåårstårta!!!!! Jättesöt! Fiffigt med staketet runt så! 
Sitamoia, TA MER BETALT!
Sitamoia, TA MER BETALT!
- Ki27
- Alltid online

Redhotwera: Jättefin och gullig tårta! =D Gillar den starkt!
Sasoki: =) Ja det är väl det man borde, men mer än de 650:- jag tar för en tårta tror jag inte så många är beredda att betala.
Sasoki: =) Ja det är väl det man borde, men mer än de 650:- jag tar för en tårta tror jag inte så många är beredda att betala.
-

moia - Alltid online

Återgå till Bak- och tårttråden