Beröm =o)
Re: Beröm =o)
Tack 
Lelonola.. grymt impad av din våningstårta.. hur får du det att inte rasa??
Lelonola.. grymt impad av din våningstårta.. hur får du det att inte rasa??
- virmana
- Alltid online

lolenona, UUURRRSNYGGA TÅRTOR!!!!!!!!
Virmana, ugglan är göörsöt!

Virmana, ugglan är göörsöt!
- Ki27
- Alltid online

tack tjejer!
Virmana- alla våningar ligger på egna fat och emellan varje lager stoppar jag ner pinnar så de inte ska sjunka ihop. Sen är jag väldigt noga med att få så plana tårtor som möjligt så de inte tippar på varandra.
Virmana- alla våningar ligger på egna fat och emellan varje lager stoppar jag ner pinnar så de inte ska sjunka ihop. Sen är jag väldigt noga med att få så plana tårtor som möjligt så de inte tippar på varandra.
- lolenona_84
- Alltid online

Så läcker tårta lolenona! När du blandar chokladöverdraget med SP, blandar du då med brun eller vit SP?
Och uggletårtan är bara såååå söt!! Nu blir jag inspirerad av att prova spritsa! Finns receptet på smörkrämen i endast recept-tråden? Har du ritat en mall på tårtan först och spritsat efter den sen?
Och uggletårtan är bara såååå söt!! Nu blir jag inspirerad av att prova spritsa! Finns receptet på smörkrämen i endast recept-tråden? Har du ritat en mall på tårtan först och spritsat efter den sen?
- Cecilia*
- Alltid online

Cecilia* skrev:Så läcker tårta lolenona! När du blandar chokladöverdraget med SP, blandar du då med brun eller vit SP?
Jag målar upp med en ätbar tuschpenna, smörkrämen gör jag lite på måfå bara, går aldrig recept på det.
Det är jättekul att spritsa för det behöver inte ens bli jämt och fint för att det ska bli bra.
(målar alltid på ett vanligt papper först.)
- virmana
- Alltid online

Jättefina tårtor Trötta Mamman! Laban tårtan var supersöt!!
- Cecilia*
- Alltid online

Labantårtan var verkligen superfin 
har inte heller berömt Ugglan och våningstårtan, jättefina!! Shit vilken tung tårta
har inte heller berömt Ugglan och våningstårtan, jättefina!! Shit vilken tung tårta
-

Tossy - Alltid online

Och alla andra tårtor här är ju också skitfina.. =)
Jag vet inte vad jag tycker om mina egna verk faktiskt. Det är ju en del pill..
Jag vet inte vad jag tycker om mina egna verk faktiskt. Det är ju en del pill..
-

Petra86 - Alltid online

Tack, måste ju passa på att berömma alla enormt fina tårtor här inne. Visar dem för vänner och bekanta som häpnar och blir otroligt imponerade.
- Trötta mamman
- Alltid online

Återgå till Bak- och tårttråden