Beröm =o)
Re: Beröm =o)
Jag bakar inte särskilt mycket själv men kan inte låta bli att va inne i eran baktråd måste säga att ni e sååå jätte duktiga o gör så fint allihop!
-

anettejohansson - Alltid online

shit alltså vad impad jag är!! skitfina tårtor, cupcakes och bakelser.
Kanske skulle vi alla satsa på att öppna "Bageri-vi med barn"
Kanske skulle vi alla satsa på att öppna "Bageri-vi med barn"
- lolenona_84
- Alltid online

Har inte varit inne på länge men alltså SHIT vad mycket fina tårtor å cupcakes det har kommit in bilder på !!! Gud vad alla är duktiga !!! 

- Isan
- Alltid online

Vilka fina CC Isan, morotsvarianten lät ju inte så dum du, det måste jag testa tror jag 
-

Tossy - Alltid online

Jag är så impad över alla tårtor och cupcakes...Jag blir sjukt sugen att testa själv!!
Men skulle någon kunna skriva en ordlista för vad allt MMF, SP osv osv betyder...Jag är helt lost. SP misstänker jag är Sugarpaste, men det vore ju jättebra om det fanns grundrecept för allt det också. Fast det kanske det finns...jag kan ha missat (sorry i så fall).
Vad behöver man för verktyg? Spritsar osv osv?
Men skulle någon kunna skriva en ordlista för vad allt MMF, SP osv osv betyder...Jag är helt lost. SP misstänker jag är Sugarpaste, men det vore ju jättebra om det fanns grundrecept för allt det också. Fast det kanske det finns...jag kan ha missat (sorry i så fall).
Vad behöver man för verktyg? Spritsar osv osv?
-

sprallos - Alltid online

Isan - gud så fina cupcakes!! Du är ju superduktig
Ser ut som små konstverk verkligen.
MammaLotta - Mmm, dom ser ju ruskigt mumsiga ut!
sprallos - Finns recept på det mesta i endast recepttråden, sök och du skall finna
I Tips-tråden finns det mycket info om verktyg osv. Men en ordlista var ett mycket bra förslag!
MammaLotta - Mmm, dom ser ju ruskigt mumsiga ut!
sprallos - Finns recept på det mesta i endast recepttråden, sök och du skall finna
-

fru Wahlström - Alltid online

Isan!!!!
Vilka grymt tjusiga cupcakes!!!!!!!!!!
IMPAD!!
Vilka grymt tjusiga cupcakes!!!!!!!!!!
- Ki27
- Alltid online

Ojoj vad ni har varit produktiva runt Alla hjärtans dag! Kan ju inte ens berömma någon speciell, för ni är så duktiga och fantasifulla allesammans. Det går att plocka inspiration lite var stans ifrån. Kul med en egen beröm-tråd också, så kan vi klappa varandra på axlarna ännu mer, hihi.
-

moia - Alltid online

fru Wahlström: mums smörgåstårtan såg toppen ut , blev riktigt sugen på give me give me *L* Det är en tårta i min smak
-

zettan - Alltid online

Tack allihopa! Vad glad jag blir ! Känns som att jag kommit en bit på väg nu ... har tom fått en beställning på en tårta
Jag bara hoppas att jag lyckas med den !!! Bilder kommer väl nån dag i veckan här , tårtan ska levereras imorgon kväll å jag är jäääätte nervös .... tänk om jag inte får till locket 
- Isan
- Alltid online

Isan: Visst är det roligt att få göra tårtor åt andra! Fast nervöst ja, eftersom man inte är särskilt rutinmässig än och inte har koll på allt så där väldigt bra. Vad har du tänkt göra för tårta? (Oj, nu har vi lite väl många trådar som sagt, men det är svårt att kommentera någons inlägg i någon helt annan tråd...)
-

moia - Alltid online

Återgå till Bak- och tårttråden