Beröm =o)
Re: Beröm =o)
Det är supergott med chokladganache! Den godaste tårtan jag har gjort (som jag smakat) hade det i.

-

Redhotwera - Alltid online

Tack
ska prova det Cecilia!
- Ki27
- Alltid online

piping gel är något som man köper färdigt va?
nja att skära dom är jag inte orolig för, det gjorde jag sist. Jag har bara form till den som är i mitten, resterande har jag skurit ut. Jag är mer nijjig över att det ska bli många färre bitar men jag ska sätta mig och räkna på det. Typiskt mig så slängde jag alla mina uträkningar jag gjorde till den förra bröllopstårtan.
nja att skära dom är jag inte orolig för, det gjorde jag sist. Jag har bara form till den som är i mitten, resterande har jag skurit ut. Jag är mer nijjig över att det ska bli många färre bitar men jag ska sätta mig och räkna på det. Typiskt mig så slängde jag alla mina uträkningar jag gjorde till den förra bröllopstårtan.
- lolenona_84
- Alltid online

Jag vill ge alla flitiga mamas och papas som tipsar och svarar på andras frågor kring tårtor och andra bakverk beröm. Alla fina tips och ideer jag fått av andra här inne har räddat många födelsedagar och det är jag oerhört tacksam över.

- trudy
- Alltid online

Är ju inte här så ofta längre så jag hoppas dina tårtor blev bra lolenona!
Trudy: Jag hopps jag har kunnat hjälpt dig nån gång. Det är bara roligt att hjälpa andra "tårtare"!
Trudy: Jag hopps jag har kunnat hjälpt dig nån gång. Det är bara roligt att hjälpa andra "tårtare"!

-

Redhotwera - Alltid online

Återgå till Bak- och tårttråden