Beröm =o)
Re: Beröm =o)
snygga tårtor tossy o sitamoia.
läcker melering det var på bottentårtan sitamoia, är det metallicfärger du använt?
läcker melering det var på bottentårtan sitamoia, är det metallicfärger du använt?
- lolenona_84
- Alltid online

lolenona: Nej inga metallicfärger. =) Bara vit mmf och en rosa och en blå färg. Till den lila botten gjorde jag tre degar - vit, rosa, lila - och snurrade ihop, och till den rosa gjorde jag två nyanser av rosa och snurrade ihop.
-

moia - Alltid online

laisa86, de blev ju jättefina! 
- Ki27
- Alltid online

Sasoki: hihii tack
den stora blå hade nog blivit ännu finare om sugarpasten inte gått sönder på vissa ställen. Men vi räddade det ganska bra iaf 
- laisa86
- Alltid online

Det blev ju jättebra!
Första gången blir det alltid fel på nåt. Nästa gång kommer det gå bättre, nu har du testat! Jag kan rekommendera att använda margarin istället för pulver, det går mycket lättare då.
Första gången blir det alltid fel på nåt. Nästa gång kommer det gå bättre, nu har du testat! Jag kan rekommendera att använda margarin istället för pulver, det går mycket lättare då.

-

Redhotwera - Alltid online

snygg start laisa86!!
visst är det kul?!
jag gick med på att göra en beställning till nästa onsdag. Känns nervöst med tanke på att sambon jobbar och jag är hemma med en tvååring och en 1 månaders själv då. Ska bli kul att utmana sig. Den skulle iallafall inte vara så avancerad. Rosa med blommor på var önskemålet från en blivande 5 årig tjej.
jag gick med på att göra en beställning till nästa onsdag. Känns nervöst med tanke på att sambon jobbar och jag är hemma med en tvååring och en 1 månaders själv då. Ska bli kul att utmana sig. Den skulle iallafall inte vara så avancerad. Rosa med blommor på var önskemålet från en blivande 5 årig tjej.
- lolenona_84
- Alltid online

Redhotwera: tack
jo jag sa till sambon att du hade skrivit i min tråd att man kunde testa margarin, men då tyckte han att man kladdade ner hela bordet
ska man smörja ut det bara? Och sen kavla sugarpasten på?
lolenona_84: tack! Jo det var jättekul
det absolut roligaste var ju att dekorera
tyvärr så hade jag inte så mkt dekoration, så det tog bara 10 minuter
men det kanske blir med dekoration på nästa 
lolenona_84: tack! Jo det var jättekul
- laisa86
- Alltid online

Hon såg väldigt glad ut när de var här och hämtade den. Min mamma bor granne med dom och hon berättade att detta är en riktig prinsess/rosa tjej så då blev det ju bra med en krona på. Sen var det lite kul att hon hade en lila klänning med fjärilar på sig när hon var här och hämtade. =)
- lolenona_84
- Alltid online

Lolenona: Supersöt tårta! Kan tänka mig att hon gillade den!
Tossy: Jag vill också ha en Bamse-tårta ju! Har faktiskt funderat på att göra en till Ed.
Sasoki: Trumman blev jättebra, kul!
Tossy: Jag vill också ha en Bamse-tårta ju! Har faktiskt funderat på att göra en till Ed.
Sasoki: Trumman blev jättebra, kul!

-

Redhotwera - Alltid online

lolenona o tossy, jättefina e de! 
Tack, den blev god oxå, fast något söt kanske...
Tack, den blev god oxå, fast något söt kanske...
- Ki27
- Alltid online

Frixie o Aurora, superfina tårtor! 
- Ki27
- Alltid online

Återgå till Bak- och tårttråden