Begravning
44 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Begravning
Min lilla ängel ska begravas fredagen den 23 Januari kl 11.00
Har pratat med begravnings byrån idag
Vill inte säga farväl till henne, vill att hon ska vara i min famn så att jag kan hålla henne.
Det kommer bli min andra barnbegravning och jag vet inte om jag kommer klara det
Har pratat med begravnings byrån idag
Vill inte säga farväl till henne, vill att hon ska vara i min famn så att jag kan hålla henne.
Det kommer bli min andra barnbegravning och jag vet inte om jag kommer klara det
- JimmysMamma
Re: Begravning
Men herregud så förskräckligt!!! Är det PSD i båda fallen?? Vad hände?? Har du fått hjälp att hantera detta?? KRAM
- Lejonella
- Alltid online

Mitt första barn, Josefine var dödfödd i Juli 2004.
Du kan läsa om Rose här, mitt andra barn
viewtopic.php?f=233&t=6760&start=0
Du kan läsa om Rose här, mitt andra barn
viewtopic.php?f=233&t=6760&start=0
- JimmysMamma
Massor av kramar, hon är verkligen jättefin på bilderna Rose.
- Ki27
- Alltid online

Man blir så stark när man måste!
Det blir säkert oändligt svårt, men du ska se att du klarar set! Många styrkekramar från Lotta
Det blir säkert oändligt svårt, men du ska se att du klarar set! Många styrkekramar från Lotta
-

MammaLotta - Alltid online

Jag har missat dina trådar..
Vill bara säga att jag lider med dig i dina förluster! Och jag ska tänka på dig och din familj och på er fina fina lilla dotter som så grymt har ryckts ifrån er! Jag känner med dig och vet att även om du inte vill eller kan se något ljus nu så kommer det bli meningsfyllt igen. Jag lovar!!! Dina barn har du alltid alla 3 oavsett vad som hänt och minnet av dem kommer aldrig dö.. Ge din lilla pojke som finns i livet all kärlek som du annars skulle ha delat med hans syskon..den behöver han såå mycket nu.
Jag kommer att tänka på dig hela den dagen! Jag lovar!!! KRAM!!!!!!!!!
Vill bara säga att jag lider med dig i dina förluster! Och jag ska tänka på dig och din familj och på er fina fina lilla dotter som så grymt har ryckts ifrån er! Jag känner med dig och vet att även om du inte vill eller kan se något ljus nu så kommer det bli meningsfyllt igen. Jag lovar!!! Dina barn har du alltid alla 3 oavsett vad som hänt och minnet av dem kommer aldrig dö.. Ge din lilla pojke som finns i livet all kärlek som du annars skulle ha delat med hans syskon..den behöver han såå mycket nu.
Jag kommer att tänka på dig hela den dagen! Jag lovar!!! KRAM!!!!!!!!!
- Johanna H
- Alltid online

ush va hemskt... det är sånt man inte vill tro att det kan hända.
Styrkekramar.
Styrkekramar.
-

ToToRo - Alltid online

Sänder mina tankar till dig!
Du har råkat ut för det som inte önskar ens sin värsta fiende.
Tänker på dig begravningsdagen och ger dig massor av styrka så att du klarar av det!
Din son behöver dig mer än annat!
KRAM!
Du har råkat ut för det som inte önskar ens sin värsta fiende.
Tänker på dig begravningsdagen och ger dig massor av styrka så att du klarar av det!
Din son behöver dig mer än annat!
KRAM!
-

MinisMamma - Alltid online

kommer tänka på dig , din familj å din lilla ängel på fredag.
e hon med på din bild där? .....
Massa kramar till dig
e hon med på din bild där? .....
Massa kramar till dig
- Tigi
- Alltid online

Du kommer ha många här som tänker på er på dagen!
Beundrar att du verkar så himla stark.... massor med kramar på er!!!!
Beundrar att du verkar så himla stark.... massor med kramar på er!!!!
- virmana
Det är inte rättvist att man som förälder ska behöva begrava sitt barn. Har själv varit på en bebis begravning en gång och det var oerhört tungt för alla som var där (min bästa vän förlorade sin son för ett år sedan, dödfödd på BF-dagen). Men samtidigt så var det ett vackert farväl, det bästa man kan ge sitt barn tror jag är just en underbar sista stund på jorden när alla sörjer och framför allt Älskar! Mina tankar går till er hela tiden, och kommer att göra det extra mycket på fredag. Många kramar till er!
-

Nelia - Alltid online

Usch så hemskt...vet inte va jag skall skriva men lider med dig måste ju vara jätte svårt...Massa styrke kramar till dig
-

flickan - Alltid online

Det är så hemskt, kan inte ens tänka mig hur det känns. Men skickar massa kramar från oss!
- LillaMalin
44 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3