Begravning
44 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Begravning
Sitter här med gråten upp i halsen, tänker på er i denna svåra stund! Såå fruktansvärt orättvist att ni tvingas gå igenom det här!
Så fin Rose var, ser inte ut som att hon är för tidigt född...
Många kramar och tankar till er!

Så fin Rose var, ser inte ut som att hon är för tidigt född...
Många kramar och tankar till er!
-

SofieLouise - Alltid online

Oh, I am soo soo sorry for your loss. I don't think there's anything anybody can say to make you feel any better at all. But as you might have noticed by now we are all here for you, any time you feel the need of a shoulder or just someone to talk to - we're here, all of us, always.
I'll think of you and your family this tragic day of days. You'll pull through this, and even though it's pitch dark right now the sun will come out and the wound will start to slowly close and you will feel better.
Wish I could do more...hoppas att det hjälper lite iaf.
//emma
I'll think of you and your family this tragic day of days. You'll pull through this, and even though it's pitch dark right now the sun will come out and the wound will start to slowly close and you will feel better.
Wish I could do more...hoppas att det hjälper lite iaf.
//emma
-

Emma26 - Alltid online

Tack så hemskt mycket för ert fina stöd sedan Rose dog 
Begravningen var jättefin
Begravningen var jättefin
- JimmysMamma
Det är så fruktansvärt så jag finner inte ord!!!! Tänker på dig/er och sänder en bön för hela familjen, även för dina änglar!
- Trisa
Sänder mina styrkekramar till er i denna svåra tid.
Era änglar är på en bättre plats och dom kommer alltid att vaka över er och eran son.
Va skönt att begravningen var fin, kan tänka mig att det var jättesvårt att säga hej då och jag hoppas att ni finner er inre styrka att kämpa er igenom det hemska som har hänt.
Kramar från mig!
Era änglar är på en bättre plats och dom kommer alltid att vaka över er och eran son.
Va skönt att begravningen var fin, kan tänka mig att det var jättesvårt att säga hej då och jag hoppas att ni finner er inre styrka att kämpa er igenom det hemska som har hänt.
Kramar från mig!
-

Poffie - Alltid online

Jag brukar inte be, men jag bad till Gud idag när jag tänkte på er och begravningen av lilla Rose.
Jag bad att Gud skulle vaka över er och ge er kraft och styrkan att ta er genom den här svåra tiden, och att han skulle ta hand om era två små änglar där uppe i himlen.
Det måste varit fruktansvärt att behöva ta farväl på begravningen idag. Det kommer alltid tårar när jag ser de fina bilderna på Rose, hon är den sötaste flickan jag någonsin sett.
Jag bad att Gud skulle vaka över er och ge er kraft och styrkan att ta er genom den här svåra tiden, och att han skulle ta hand om era två små änglar där uppe i himlen.
Det måste varit fruktansvärt att behöva ta farväl på begravningen idag. Det kommer alltid tårar när jag ser de fina bilderna på Rose, hon är den sötaste flickan jag någonsin sett.
-

fru Wahlström - Alltid online

Det var jättejobbigt att säga farväl till Rose.
Kommer inte ihåg mycket, fick en black out nät jag var i kyrkan, stängde ute allt omkring mig
Kommer inte ihåg mycket, fick en black out nät jag var i kyrkan, stängde ute allt omkring mig
- JimmysMamma
Åååhh vad jag lider med dig och din familj!! Vad ni har fått gå igenom! Sitter här med gråten i halsen och bara önskar att ingen mer någonsin ska behöva gå igenom det som ni har gjort!
Herre gud det jag önskar mest är ju att ni skulle sluppit det också!!
Din reaktion på begravningen är helt förståelig kan inte ens förställa mig hur jag själv skulle reagerat, men jag hoppas att du fick en fin ceremoni där du kunde ta farväl av din lilla prinsessa!!
Sänder stora kramar (hade önskat att ni faktiskt kunde få dem på riktigt) och jag tänker på er!!

Herre gud det jag önskar mest är ju att ni skulle sluppit det också!!
Din reaktion på begravningen är helt förståelig kan inte ens förställa mig hur jag själv skulle reagerat, men jag hoppas att du fick en fin ceremoni där du kunde ta farväl av din lilla prinsessa!!
Sänder stora kramar (hade önskat att ni faktiskt kunde få dem på riktigt) och jag tänker på er!!

ma 30/10-10
mf 23/7-11
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET!!!
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp
-

Lillan08 - Alltid online

Oj, jag sitter ocksa har med graten i halsen. Manga kramar till hela familjen och vi tanker pa lilla angeln Rose.
-

mammaiaustralien - Alltid online

Herre gud vad förskräckligt! Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet själv inte vad jag skulle gjort om något hände Moa. Tänker på dig och massor av kramar. Sitter och bölar just nu, det finns inget värre än när små barn dör!!
- Moa_love
- Stammis

44 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3