bebisar och deras vanor :)
30 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: bebisar och deras vanor :)
En sån som lägger in denna typen av inlägg vill ju gärna skryta med det, så det jag gjorde var att ta URL:en (länken i adressfältet) till de forum han skrivit i googlade på den.
Men detta fungerar bara när de andra sidorna tillåter att google indexerar deras sida och det inte krävs inloggning.
/Herr S.
Men detta fungerar bara när de andra sidorna tillåter att google indexerar deras sida och det inte krävs inloggning.
/Herr S.
- Fru S.
- Alltid online

oki oki men är ni säkra på att de e han då?
så ni inte hänger ut nån annnan..
o nu hoppas ja inte ni blir upprörda på mej för ja frågar
kan knappt nåt om internet så de e därför försökte
kolla sidan men såg inget som va kopplat till vimedbarn bara hans namn..
-

sandraa86 - Alltid online

anettejohansson skrev:Men allvarligt man måste ju kunna göra en polisanmälan de e ju för fan äckligt !!??
Tyvärr tror jag inte det han har gjort räcker för en polisanmälan. Tyvärr är det inte olagligt att vara irriterande och korkad.
Nu vet vi ju vad det är för typ av människa så vi behöver inte vara nervösa eller oroliga.
/Herr S.
- Fru S.
- Alltid online

sandraa86 skrev:oki oki men är ni säkra på att de e han då?
Det är helt rätt att vi inte kan vara helt säkra på att det är han och att det är hans riktiga namn.
Det vi vet är att deadape (som han kalla på fragbite) har lagt in kommentarer där med länk till denna tråd med texten "Gissa vem som är FarbrorLasse".
Klart vi inte blir upprörda, det är sunt att ifrågasätta!
/Herr S.
- Fru S.
- Alltid online

Hejja dig Herr S! Som du skrev, nu behöver vi iaf inte vara oroliga för att det härjar en äkta pedofil här iaf! Tur att vi har dig!
-

ullis78 - Alltid online

ullis78 skrev:Hejja dig Herr S! Som du skrev, nu behöver vi iaf inte vara oroliga för att det härjar en äkta pedofil här iaf! Tur att vi har dig!
Nej, tror inte en äkta pedofil skulle skriva på det sättet, för avslöjande.
Ps. Kände det var bäst att skaffa ett eget konto ist. för att sno frugans hela tiden...
- Herr S.
- Stammis

Nej, tror inte en äkta pedofil skulle skriva på det sättet, för avslöjande.
Ps. Kände det var bäst att skaffa ett eget konto ist. för att sno frugans hela tiden...[/quote]
Bra gjort! Pappor på forumet är en utrotningshotad art
Du kan få bli våran allas egna dektetiv/forumpolis som spårar upp kommande tragiska typer som härjar runt här inne o vill förstöra
Ps. Kände det var bäst att skaffa ett eget konto ist. för att sno frugans hela tiden...[/quote]
Bra gjort! Pappor på forumet är en utrotningshotad art
Du kan få bli våran allas egna dektetiv/forumpolis som spårar upp kommande tragiska typer som härjar runt här inne o vill förstöra
-

ullis78 - Alltid online

Välkommen hit!
Det värsta är ju att en riktig pedofil inte skulle göra sig till känna alls...bara glo på alla bilder utan att vi vet om det...fy faen!
Det värsta är ju att en riktig pedofil inte skulle göra sig till känna alls...bara glo på alla bilder utan att vi vet om det...fy faen!
- sprallos
Fru S. skrev:Troll! Vi har ett troll här.
Tur dom spricker när det blir ljust. *lysa med strålkastare*
Go away.
Heja Fru S, du får mig att skratta
- Lejonella
- Alltid online

ullis78 skrev:Bra gjort! Pappor på forumet är en utrotningshotad art
Njea, det är väl upp till moderator, denna gången hade jag tur att hitta honom skulle jag tro, för att ta reda på det mer exakt behövs IP-adress som bara moderator har tillgång till.
Är moderator på ett annat forum men som tur är har vi inte haft denna typen av Troll där även om vi har haft användare som reggat sig i flera olika namn och försökt rekrytera till andra forum eller spridit falsk information.
Synd att ni skall behöva utsättas för sånt här fylle-fjortis-beteende. Men det kanske kan ses positivt, nu kommer alla här se till att deras barn inte beter sig på detta sättet!
- Herr S.
- Stammis

att skriva privata saker på internet är samma sak som att skriva det på en lapp och hänga utanpå ytterdörren, lokala mataffären och skrika ut det på gator och torg. jag tycker att forum är ett ypperligt sätt att skaffa info, ställa frågor osv, men man måste vara medveten om att ALLT som postas är offentligt och det som läggs in är tillgängligt för hela världen.
jag försöker inte alls avskräcka ngn från att engagera sig, men vissa lämnar ut otroligt privata detaljer som de aldrig skulle säga till en främling på stan eller sina släktingar och vänner, men lämnar ocensurerat ut till främlingar. alla är inte snälla, alla har inte goda avsikter.
tex semesterbilder med nakna barn på stranden...för mig är det fina bilder, men för en annan är det sexuell stimulans...
jag försöker inte alls avskräcka ngn från att engagera sig, men vissa lämnar ut otroligt privata detaljer som de aldrig skulle säga till en främling på stan eller sina släktingar och vänner, men lämnar ocensurerat ut till främlingar. alla är inte snälla, alla har inte goda avsikter.
tex semesterbilder med nakna barn på stranden...för mig är det fina bilder, men för en annan är det sexuell stimulans...
- Vittran
- vimedbarn.se skribent

åh wowtönt var han med...
-

ulrica42 - Alltid online

Om man ignorerar troll så brukar de försvinna, så jag föreslår att vi slutar skriva om honom NU på stört!
- shoegal
- Alltid online

30 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2