Barnvakt för första gången
6 inlägg • Sida 1 av 1
Barnvakt för första gången
Nu ska jag och Olivers pappa gå ut och äta själva för första gången efter att Oliver föddes.
Champagne.. rosor och mys..
Alltså dax för barnvakt för första gången.
Det är med mycket blandade känslor, nervöst, pirrigt, ser fram emot det, och lite ångest.
Samtidigt känns det lite som en "första date" med mannen, och gud så mysigt och underbart!
Vi ska höra med Olivers farmor om hon kan passa honom i ett par timmar, och det kommer säkert gå jätte bra.
Oliver tycker jätte mycket om sin farmor, och det är henne han känner bäst av alla andra utomstående.
Men pirrigt.. och nervöst..
Champagne.. rosor och mys..
Alltså dax för barnvakt för första gången.
Det är med mycket blandade känslor, nervöst, pirrigt, ser fram emot det, och lite ångest.
Samtidigt känns det lite som en "första date" med mannen, och gud så mysigt och underbart!
Vi ska höra med Olivers farmor om hon kan passa honom i ett par timmar, och det kommer säkert gå jätte bra.
Oliver tycker jätte mycket om sin farmor, och det är henne han känner bäst av alla andra utomstående.
Men pirrigt.. och nervöst..
- Sweet Honey Pie
- vimedbarn.se skribent

Re: Barnvakt för första gången
Åh va mysigt
Det kommer säkert gå jätte bra 
- milla
- Alltid online

Vet precis hur du känner men som sagt så kommer det nog att gå super
. Jag längtar tills jag och maken kan komma iväg på något sånt.
Ha en riktig trevlig kväll med karln din nu!
Ha en riktig trevlig kväll med karln din nu!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Mysigt att få lite egentid, det behöver man som förälder!
Oliver kommer säkerligen sköta sig alldeles utmärkt, de små har någon inbyggt i sig så de vet att de ska visa upp sig från sin alldeles bästa sida när någon annan än mamma och pappa är hemma, hihi.
ps. fin blogg, du är väldigt duktig på att göra bloggdesigner såg jag, jobbar du med något liknande!?
ps. fin blogg, du är väldigt duktig på att göra bloggdesigner såg jag, jobbar du med något liknande!?
-

fru Wahlström - Alltid online

Ja det är säkert en större grej för mig att vara ifrån Oliver än va det är för honom.
Men det känns ändå lite nervöst, men vill ju heller inte "förstöra" kvällen genom att sitta med mobilen i handen och bara tänka på Oliver.
Tanken är ju att vi ska få tid för varandra.
Jaja..det kommer säkert att gå bra...hoppas ja..
På fredag är i all fall dagen D
fru Wahlström: Tack! nej.. nej.. jobbar inte med det.. utan tycker bara det är kul.
Va inne och kikade på din blogg, gud vilka fina tårtor du har bakat!
Men det känns ändå lite nervöst, men vill ju heller inte "förstöra" kvällen genom att sitta med mobilen i handen och bara tänka på Oliver.
Tanken är ju att vi ska få tid för varandra.
Jaja..det kommer säkert att gå bra...hoppas ja..
På fredag är i all fall dagen D
fru Wahlström: Tack! nej.. nej.. jobbar inte med det.. utan tycker bara det är kul.
Va inne och kikade på din blogg, gud vilka fina tårtor du har bakat!
- Sweet Honey Pie
- vimedbarn.se skribent

Åh jag minns hur nervös jag var första gången vi skulle vara i från Elis båda två! Vi lämnade honom några timmar med mina föräldrar för att gå på bio. Allt gick jättebra men jag tänkte nog på Elis var tredje minut ungefär
Skönt att ni kommer ifrån och får lite egentid med varandra!
- shoegal
- Alltid online

6 inlägg • Sida 1 av 1

[/url