Barnmisshandel
8 inlägg • Sida 1 av 1
Barnmisshandel
Jag blir så upprörd, hur kan man slå sitt barn?????
Min kompis ringde tidigare. Hon, hennes barn och deras kompisar hade blivit vittnen till en barnmisshandel. En mamma som slog sin 4-åring mitt framför ögonen på dem.
kompisens barn är 1 och 4 år, gissa om dom blev oroliga och rädda
Min kompis ringde genast polisen som jag hoppas ordnar så att det lilla barnet får det bättre.
Ska träffa min kompis imorgon så jag får höra mer om vad som hände sedan.
Är bara så upprörd att jag måste skriva av mig lite.
Min kompis ringde tidigare. Hon, hennes barn och deras kompisar hade blivit vittnen till en barnmisshandel. En mamma som slog sin 4-åring mitt framför ögonen på dem.
kompisens barn är 1 och 4 år, gissa om dom blev oroliga och rädda
Min kompis ringde genast polisen som jag hoppas ordnar så att det lilla barnet får det bättre.
Ska träffa min kompis imorgon så jag får höra mer om vad som hände sedan.
Är bara så upprörd att jag måste skriva av mig lite.

- Stinnua
- Alltid online

Re: Barnmisshandel
Hoppas dom räddar barnet!!!
-

Helen - Alltid online

Jag förstår bara inte hur man kan slå sitt barn, det går verkligen över mitt förstånd! Det har ju varit en till tråd om något liknande! Det måste vara väldigt sjuka människor som mår väldigt dåligt! Varför skaffa sådana människor barn överhuvudtaget när dom uppenbarligen inte värdesätter dom! Hoppas dom tar barnet ifrån henne och att det kommer till ett bra hem! Men tyvärr tror jag inte att funkar så lätt!
-

ullis78 - Alltid online

usch! Jag har inte riktigt insett att detta ens existerar på riktigt men efter senaste tidens trådar här på forumet så börjar man förstå vidden av problemet! Hur faan kan man slä sitt barn? Jag har ingen som helst förståelse! Hoppas polisen och soc gör en insats!
Kolla in min tårtblogg http://cakesbyw.blogg.se/
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp

STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp

- viktoria.ö
- Alltid online

Kan verkligen inte heller förstå det. Det är så hemskt....
Hoppas mamman får hjälp så att hon inte tar ut sina aggressioner på sitt barn....
Hoppas mamman får hjälp så att hon inte tar ut sina aggressioner på sitt barn....
-

MinisMamma - Alltid online

Mmm hoppas soc hjälper barnet nu då...läste just om Baby P och hans öde.
Fy. FAAN.
Soc va inte mkt till hjälp där.
Jag tror inte att man som normal människa fattar hur jävla sjuka människor det finns där ute i världen. Jag bara gråter när jag läser om stackars stackars Baby P. Jag vill vrida tillbaka tiden och ta hem honom till mig.
Krama och pussa era små och ta hand om dom på bästa sätt.
Fy. FAAN.
Soc va inte mkt till hjälp där.
Jag tror inte att man som normal människa fattar hur jävla sjuka människor det finns där ute i världen. Jag bara gråter när jag läser om stackars stackars Baby P. Jag vill vrida tillbaka tiden och ta hem honom till mig.
Krama och pussa era små och ta hand om dom på bästa sätt.
-

Öga - Alltid online

Jag förstår verkligen inte det heller, varför skaffa barn om man ska slå dem. usch, jag brukar tänka på sånt där ganska ofta, blir helt gråtig i ögonen när jag läser om sånt, det står ju vareviga dag i tidningen om nåt sorts barnvåld..nej jag fattar inte, jag brukar alltid krama och pussa min pojke extra mkt. Jag blev själv utsatt för slag när jag var mindre, av min mammas nya man...från att jag var 9 år tills jag kunde säga ifrån mer när jag blev tonåring. Jag fick ofta snärtar på huvudet av honom när jag var olydig eller inte gjorde som jag skulle. Mamma verkade inte se fast hon var där..fattar inte hur man som mamma kan tillåta sånt, men hon har alltid varit en liten mes, kanske därför jag aldrig haft nån större respekt för henne. Jag fick två bröder när jag var 10 och 11 år och dom har han alltid slagit, även nu när dom är 15 och 16 år gamla slår han dom i huvudet men nu börjar dom ju kunna säga emot och det är ju bra. För mej vände det en gång när vi satt och åt middag, jag knuffade till min ena lillebror som var några år gammal för han klängde på mej. Då rusade gubbjäveln upp för att slå mej men jag hann ta min matkniv som försvar som jag stack mot honom. Sen dess slog han inte mera..Mamma förnekar att han slog både mej och mina bröder än i dag, fasst hon var med och ibland sa ifrån själv. Så jäkla fegt. Jag kommer aldrig slå mina barn, kommer döda den som rör dom. Usch för såna människor, dom må ha haft en hur trasslig barndom som helst, som i det här fallet tog min mammas gubbes egen pappa livet av sej när han var barn och det var han som hittade honom med geväret, det skulle väl vem som helst få men av, men man slår för fan inte sina barn eller styvbarn!
-

Skumpan - Alltid online

Alltså jag blir så arg när jag hör sånt här!! Hur kan man slå sitt barn? Någon man älskar?? Ett barn förstår inte. Blir illa till mods. Hoppas att det blev något av anmälan. Tycker absolut inte man ska omplacera barnen hit och dit men när det handlar om misshandel och liknande tycker jag inte ens man ska tveka att omhänderta barnet/en.
- elinamtheo
- Kan inte slita sig från vimedbarn.se

8 inlägg • Sida 1 av 1