Barn och tv-tittande?
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Barn och tv-tittande?
Jag är en av dom som gärna har på tvn som sällskap. Är Noel hemma så är barnkanalen på. Men han tittar inte på tvn utan vi läser böcker (många böcker blir det), lägger pussel, bygger med klossar eller leker i hans rum.
Men när kl börjar närma sig 18 och Bolibompa börjar då hämtar han snutten, nappen och mig (drar i fingret) och så ber han mig sätta mig så att han kan sitta under min arm och mysa. När det är dags för välling så säger han till.
Samma gäller på morgonen innan dagis. Han äter sin välling och myser till Bolibompa en stund innan han börjar leka.
Här är favoriten Fåret Shaun och Timmy Lamm
Han skrattar åt deras tokigheter... haha...
Men när kl börjar närma sig 18 och Bolibompa börjar då hämtar han snutten, nappen och mig (drar i fingret) och så ber han mig sätta mig så att han kan sitta under min arm och mysa. När det är dags för välling så säger han till.
Samma gäller på morgonen innan dagis. Han äter sin välling och myser till Bolibompa en stund innan han börjar leka.
Här är favoriten Fåret Shaun och Timmy Lamm
-

MinisMamma - Alltid online

Re: Barn och tv-tittande?
Vi har aldrig tvn på när barnen är vakna men Kaspian gillar you tube och där har han ju kommit på att man kan se allt!! En del pippi och emil men mest vill han kolla på traktorer och flygplan, sånna korta klipp, han brukar få kolla en stund när han äter mellis efter lunchluren innan vi går ut på eftermiddagen. så han har aldrig sett bolibompa eller nått sånt.
När vi bodde i USA fanns ju inget sådant men däremot funkade ju you tube
Det är så annorlunda nuförtiden, allt finns ju hela tiden...
När vi bodde i USA fanns ju inget sådant men däremot funkade ju you tube
- Maiyah
- Alltid online

17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2