Barn och äldre pratar alltid sanning.
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Barn och äldre pratar alltid sanning.
Då skulle du varit med på min dotters dop.. Prästens dotter fick för sig att gå fram mitt under ceremonin och dra upp klänningen, och vet ni? Dom hade glömt sätta på henne trosor.. Prästen blev lite röd i ansiktet 
- noodi
- Har vimedbarn.se som startsida

Ha ha, det är så härligt att höra såna här historier!
då blir man varm om hjärtat.
När jag var liten och var med min mamma i mataffären stod det en bonde framför oss i kön, han hade fortfarande arbetskläder på sig och luktade inte gott! (bor ju på landet, men nån måtta får det ju vara eller hur??)
Varvid jag sa med normal röst, "Mamma, det luktar häst".
Min mamma ignorerade min pinsamma kommentar och låtsades inte höra, varvid jag utbrast ännu högre så att hon (och alla andra, inklusive bonden) verkligen skulle höra; "Men mamma, känner du inte att det luktar häst!!"
När jag var liten och var med min mamma i mataffären stod det en bonde framför oss i kön, han hade fortfarande arbetskläder på sig och luktade inte gott! (bor ju på landet, men nån måtta får det ju vara eller hur??)
Varvid jag sa med normal röst, "Mamma, det luktar häst".
Min mamma ignorerade min pinsamma kommentar och låtsades inte höra, varvid jag utbrast ännu högre så att hon (och alla andra, inklusive bonden) verkligen skulle höra; "Men mamma, känner du inte att det luktar häst!!"
-

fru Wahlström - Alltid online

haha, ja kommer mycket i från dom.. Min dotter som nu är 19, när hon va 3 åkte vi buss, jag va gravid i ca 7 mån, så utropar hon inte tyst då, mamma hur kommer bebisar in i magen?? det va en grej, en annan sak hon oxå sa fast på en spårvagn när det kom in en mörkhyad man, mamma hjälp va han va solbränd
) och han hörde ju det men skratta bara, men det gjorde inte jag kan man ju säga..
-

tessan35 - Alltid online

19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2