bark flis
8 inlägg • Sida 1 av 1
Re: bark flis
Det heter täckbark och säljs i säckar precis som plantjord. Och säljs ofta där just plantjord säljs.
-

Gotland - Alltid online

Gotland du verkar ha koll på läget så då passar jag på att fråga dig om du tror att det kanske går bra att tå sånt istället för täck bark, tanken är ju att det i så fall skulle vara gratis 
-

gellis - Alltid online

Gellis- Bauhaus har extraerbjudande denna vecka (ifall du inte hittar något gratis!) på 5 st 50 liters säckar för 99 kr. Det är ju himla bra pris!
Jag ska ha till mitt 42 kvm trädgårdsland så jag ska slå till i varje fall... Vad har du för projekt på G?
Jag ska ha till mitt 42 kvm trädgårdsland så jag ska slå till i varje fall... Vad har du för projekt på G?
- Snigel
- Alltid online

ett litet land på ca 15kvm, det var ett himla bra erbjudande tråkigt att bauhaus inte ligger runt hörnet bara det blir 15 mil ToR
-

gellis - Alltid online

Ska väl inte va nåt problem. Barkbit som barkbit
Allemansrätten säger ju att man får plocka sånt som typ ligger på marken, men man får ju inte bryta kvistar från träd.
Allemansrätten säger ju att man får plocka sånt som typ ligger på marken, men man får ju inte bryta kvistar från träd.
-

Gotland - Alltid online

Gellis- oj då, det blir ju lite långt att åka ja! Då har man nog inte sparat så mycket i slutänden... Hoppas du hittar något bra!
- Snigel
- Alltid online

8 inlägg • Sida 1 av 1