Bara allmänt snack, lättar mitt hjärta
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Re: Bara allmänt snack, lättar mitt hjärta
Japp du har rätt bråk och skit har ju allt som oftast två sidor och man är ju inte ensam om det.
Och nu så vill jag önska er all lycka och håller tummarna för att det ska funka riktigt bra denna gången.
Och nu så vill jag önska er all lycka och håller tummarna för att det ska funka riktigt bra denna gången.
-

zettan - Alltid online

Tjenare tjejan!!!!!!
det är väll underbart att ni har hittat tillbaka till varandra
sen är det ju en fördel med att du faktiskt känner honom så bra som du gör....du går inte in i detta förhållande blåögd och naiv du vet vad du får och vad som behöver jobbas på
sen är det ju som du skriver vi vet om det du har skrivit när du har varit sårad och ledsen men vi har ju oxå fått läsa bra saker eller hur? om hur han är med Teddan och så.....
jag skriver som jag skrivit förr..... du är bland de starkaste människor som jag "känner" och du reflekterar över beslut.... är det något man under inga omständigheter kan anklaga dig för är det att vara naiv....
massa lycka till kramar
det är väll underbart att ni har hittat tillbaka till varandra
sen är det ju som du skriver vi vet om det du har skrivit när du har varit sårad och ledsen men vi har ju oxå fått läsa bra saker eller hur? om hur han är med Teddan och så.....
jag skriver som jag skrivit förr..... du är bland de starkaste människor som jag "känner" och du reflekterar över beslut.... är det något man under inga omständigheter kan anklaga dig för är det att vara naiv....
massa lycka till kramar
- Lollo_80
- Alltid online

Jag tycker att ni har gjort helt rätt som pratat och disskuterat igenom problemen och kommit fram till en bra lösning. Och vill bara säga grattis!
Hoppas allt fungerar nu och lycka till i bebisverkstan! 
- LillaMalin
- Alltid online

Jag kan säga att min sambo och jag har haft världskrig mer än en gång under tidigare år. Vi blev ihop och gjorde slut ett antal gånger, men vi kunde inte hålla oss ifrån varandra, för vi älskade ju varandra trots allt. Sen vi bestämde oss för att det verkligen skulle vara vi så har vi inte bråkat nåt mer. Det är som om vi under de åren vi bråkade lärde oss hur vi skulle fungera ihop. Kanske är det så för er med, att ni för varje bråk lär er mer om hur ni ska kunna leva tillsammans. Älskar man varandra så är det helt klart värt ett försök till, tycker jag! Hoppas att ni kommer att få det att fungera bra denna gång och att ni snart får en liten syskongrodd till Teddan 
-

Tossy - Alltid online

Har inte direkt läst om dina tidigare turer men tycker det låter härligt att ni hittar tillbaka till varandra. Lycka till i barnverkstaden.
- Trötta mamman
- Alltid online

Och lite bråk måste det ju vara så man kan uppskatta det goda + att försoning6 e ju underbart*L*
-

zettan - Alltid online

jag vet vad du har gått igenom...nu hoppas jag bara att allt ska bli bra och att du snart får din bebis...all lycka skickar jag till er
-

veronica82 - Alltid online

Bråk är inte alltid till enbart nackdel...ibland gör dom en starkare som ja hoppas är fallet nu....
Ni har ju haft tid på er att testa er fram och fundera en massa så jag tror absolut ni har goda chanser att lyckas!!
Ååå vad mysigt....
Ååå vad mysigt....
- sprallos
Det kanske inte är så konstigt att ni hittat tillbaka till varandra igen. Ni är ju för evigt bundna via Teddan. Nu har ni haft era turer och förhoppningsvis är det negativa avklarat och ni kan ha en sund relation till varandra nu.
Jag önskar er all lycka! Kram till dig!
Jag önskar er all lycka! Kram till dig!

-

Redhotwera - Alltid online

Kärleken övervinner allt sägs det ju...
Jag och min sambo har haft många turer fram och tillbaka vi med så jag vet hur det är..
Lycka Till och hoppas att allt går så som ni önskar...
Jag och min sambo har haft många turer fram och tillbaka vi med så jag vet hur det är..
Lycka Till och hoppas att allt går så som ni önskar...
-

MinisMamma - Alltid online

Kärlek börjar med bråk och slutar med barnvagn sas det när jag var lite och i ert fall verkar det ju stämma mer än en gång! Kan bara önska er lycka till.
- Jema
- Alltid online

Det är skönt att lätta på sina tankar och funderingar!
Lycka till!
Lycka till!
-

madelene_jansson - Galen i vimedbarn.se

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2