Bakslag
9 inlägg • Sida 1 av 1
Bakslag
Någon som vet om det är normalt att få en djup svacka efter över 4 månader på antidepressiv medicin? Vet att det kan gå upp och ner (vilket det gör) men så som jag mår idag har jag inte mått på väldigt länge.. och det har hållit i sig hela dagen. Otroligt läskigt.
-

Sinus - Alltid online

Re: Bakslag
ingen koll men du vetatt de bara är att skriva om du vill kram
-

gangsterflickan - Alltid online

Sinus:
Har du ändrat dosering?
När jag gjorde det så mådde jag skit i två-tre dagar innan allt stabiliserade sig.
Eller så behöver du alternativt öka/ sänka dosen.
Ta kontakt med din läkare eller om du går och pratar med nån så kan du ringa till den.
Stor kram till dig, håll ut!
Har du ändrat dosering?
När jag gjorde det så mådde jag skit i två-tre dagar innan allt stabiliserade sig.
Eller så behöver du alternativt öka/ sänka dosen.
Ta kontakt med din läkare eller om du går och pratar med nån så kan du ringa till den.
Stor kram till dig, håll ut!
- Fru S.
- Alltid online

Fru S: nej, inget har ändrats på den fronten, läkaren tyckte jag skulle känna efter och ev öka dosen när vi pratade för runt 3 veckor sen så jag funderar på det. Men det är lite läskigt att det kommer en sån här djup svacka så förhållandevis långt efter. I början gick det ju väldigt upp och ner men sen har det blivit mindre och mindre om man bortser från den sista tiden.
Och tack söta ni för att ni bryr er
Och tack söta ni för att ni bryr er
-

Sinus - Alltid online

Idag känns det tack och lov mkt bättre men det har varit några svajiga dagar och förhoppningsvis var det värsta igår. Ska dock fundera på om jag kanske borde öka på medicinen ändå.
-

Sinus - Alltid online

Du kan ju alltid prova sinus, om läkaren har sagt att det är okej att testa och öka så är det ju lugnt. Inte ska du behöva gå runt och må så dåligt, det vill vi inte! Kramar
-

Tossy - Alltid online

9 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Ångest & depression