Bajsbad!
13 inlägg • Sida 1 av 1
Bajsbad!
Idag satt Fredric (sambo) i badet tillsammans med Nikki och när det var slutbadat för hennes del skulle han hojta till så att jag kunde assistera.
Satt här vid datorn i godan ro och plötsligt hör jag Fredric ropa med mer eller mindre panik i rösten: ÄLSKLING, KOOOM!!
Jag rusade till badrummet och fick mig det sörsta garvet på länge. Där sitter han och håller krampaktigt i Nikki i sällskap av 3 bajskorvar flytandes i vattnet! Han såg lite smått illamående ut stackarn!
Han stod kvar ganska länge i duschen och skrubbade sig sen kan jag säga!
Ja, ja... Så kan det gå, glad att det inte var jag som tog badet idag då!
Har förmodligen lagt den här tråden helt fel nu eftersom jag just kom på att detta inte har speciellt mycket med varken hälsa eller utveckling att göra men, men...
Skulle väl vara Nikkis utveckling på bajsfronten i så fall!
Satt här vid datorn i godan ro och plötsligt hör jag Fredric ropa med mer eller mindre panik i rösten: ÄLSKLING, KOOOM!!
Jag rusade till badrummet och fick mig det sörsta garvet på länge. Där sitter han och håller krampaktigt i Nikki i sällskap av 3 bajskorvar flytandes i vattnet! Han såg lite smått illamående ut stackarn!
Han stod kvar ganska länge i duschen och skrubbade sig sen kan jag säga!
Ja, ja... Så kan det gå, glad att det inte var jag som tog badet idag då!
Har förmodligen lagt den här tråden helt fel nu eftersom jag just kom på att detta inte har speciellt mycket med varken hälsa eller utveckling att göra men, men...
Skulle väl vara Nikkis utveckling på bajsfronten i så fall!
- Rebl
Haha, ja det är väl sånt som lätt händer.
När jag stod i duschen en gång stod mannen bredvid med naken Edwin, vi tänkte spola av honom. Då passade Edwin på att bajsa, så det sprutade ut i badkaret!
När jag stod i duschen en gång stod mannen bredvid med naken Edwin, vi tänkte spola av honom. Då passade Edwin på att bajsa, så det sprutade ut i badkaret!

-

Redhotwera - Alltid online

-

ToToRo - Alltid online

Hahaha stackars
Här har vi klarat oss från bajsbad än så länge men däremot har min sambo fått sej några kissbad hehe... Blev långa duschningar iaf
Här har vi klarat oss från bajsbad än så länge men däremot har min sambo fått sej några kissbad hehe... Blev långa duschningar iaf
-

soltrollet - Alltid online

13 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling