Badhus - 7 månader
28 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Badhus - 7 månader
Sprallos, smaaart med bastun
Det ska jag testa nästa gång, varmt o skönt, hihi!
- Ki27
- Alltid online

Jag var och badade med Emil för första gången i badhus förra helgen. han är ju snart tio månader, fick dåligt samvete av att jag inte gått dit tidigare....Han hade såååå kul, de stora barnen var med oxå, så vi blev där en lång stund. badade, tog en paus, burrade in han i handduk och satte oss att fika. Sen var vi i igen. Trodde nog att han skulle bli gnällig i duschen eftersom det blev en lång stund i vattnet, men icke, han är alldeles för nyfiken för det. hm...jag hade ju bara badblöja på han...skulle jag ha haft badbyxor oxå kanske? hahhaha tänkte inte på det..... 
-

svartam - Har vimedbarn.se som startsida

Var finns de badbyxblöjorna som inte är engångs att köpa o hur funkar dem...?
- Ki27
- Alltid online

sasoki, de finns i barnbutikerna och även på Lindex har jag sett dem. De ska sitt åt runt benen ordentligt så läcker inte bajset ut om de bajsar, vilket de väldigt sällan gör i vattnet. Jag köpte mina när vi gick på babysim och då hade de med sig. Men en bra resår i benen är viktigast!
-

Tossy - Alltid online

Tossy... men om de skulle bajsa i dem liksom, tvättar men dem o använder igen nästa gång då typ eller...? Är det bara ett tyg som en badbyxa kanske..? Jag fatta som att det var en blöja av nått slag med fastsydd byxa.. eller... haha..
Jag tycker iofs att det funkar jättebra med badblöja och badbyxa på, så det fortsätter jag med
Jag tycker iofs att det funkar jättebra med badblöja och badbyxa på, så det fortsätter jag med
- Ki27
- Alltid online

Det är som en badbyxa med plast i som foder så bajset inte läcker ut. Man tvättar bara och använder igen 
-

Tossy - Alltid online

AHA!!!! 
- Ki27
- Alltid online

Smart! Kanske ska kolla på sånna ändå...
- Ki27
- Alltid online

Massor av bra tips! tack, känner mig peppad. blev inget i måndags eftersom jag kände mig lite krasslig, men på fredag hoppas jag att vi kommer iväg!
-

Miss Anna - Gillar vimedbarn.se

Va roligt!!! 
- Ki27
- Alltid online

28 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas