Babysim hur kul som helst!
32 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Babysim hur kul som helst!
Åh vad längesedan jag skrev något eller var inne på forumet. Tiden springer i väg när man har en liten. Jag ska läsa och uppdatera mig på vad som hänt med alla
Först måste jag bara skriva om babysimmet jag, Leo och min man, var på idag.
leo fick åtsittande badbyxor på sig och lite info innan vi klev ned i bassängen. Vattnet var sååå skönt varmt och härligt. Vi fick instruktioner om hur vi skulle hålla honom så han kunde flyta på mage och rygg. Det var en jättemysig upplevelse att göra tillsammans. Leo bara njöt hela tiden. Vi var ungefär 8 familjer i bassängen. Det sista vi gjorde var att sjunga tillsammans och så hälsade bebbarna på varandra.
Rekomenderar varmt om ni har en bebbe som gillar att bada.
Först måste jag bara skriva om babysimmet jag, Leo och min man, var på idag.
leo fick åtsittande badbyxor på sig och lite info innan vi klev ned i bassängen. Vattnet var sååå skönt varmt och härligt. Vi fick instruktioner om hur vi skulle hålla honom så han kunde flyta på mage och rygg. Det var en jättemysig upplevelse att göra tillsammans. Leo bara njöt hela tiden. Vi var ungefär 8 familjer i bassängen. Det sista vi gjorde var att sjunga tillsammans och så hälsade bebbarna på varandra.
Rekomenderar varmt om ni har en bebbe som gillar att bada.
- 3 dje
- Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Re: Babysim hur kul som helst!
Hej, kul att höra lite! 
Va mysigt det ser ut!
Va mysigt det ser ut!
- Ki27
- Alltid online

Hej!
till hör ju inte denna gruppen men kan värkligen hålla med dig , vi har gått en termin på babysim å Youshua fullkomligt älskar det han plaskar å har sig å tjuter så att det sjunger om det ,, han tilloch med älskar att duscha *L* ska fårtsätta en till termin här.
till hör ju inte denna gruppen men kan värkligen hålla med dig , vi har gått en termin på babysim å Youshua fullkomligt älskar det han plaskar å har sig å tjuter så att det sjunger om det ,, han tilloch med älskar att duscha *L* ska fårtsätta en till termin här.
-

zettan - Alltid online

Leo är 4mån och han lät ingenting i vattnet utan var nog lite avvaktande men absolut lugn och man såg att han gillade att bada. Det var en bebbe i vattnet som var lite äldre, kanske 7mån.., och hon skrattade och plaskade och det såg så roligt ut. Jag tänkte att så kanske Leo gör, förhoppningsvis
, när han blir lite mer van. Det ska bli jättespännande att se hur det går i fortsättningen.
- 3 dje
- Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Vi går också på babysim med vår Henry
Har gått tre gånger nu och han gillar det supermycket! Han börjar röra sig mer och mer i vattnet så man ser verkligen att han börjar vänja sig och känner sig säkrare för var gång. Så kan varmt rekommendera babysim ja med... 
-

fru Wahlström - Alltid online

Ser super mysigt ut! Är det någon som vet om man måste gå kurs för att babysimma eller går det att läsa sig till hur man gör?
Finns ingen tid här i Uppsala som passar min man
Finns ingen tid här i Uppsala som passar min man
-

SofieLouise - Alltid online

SofieLouise - Där jag går (i Sävsjö) har dom grupper med instruktör, men även drop-in utan ledare (men man får lära sig hur man ska hålla och så), fast det är ju ändå på en särskild tid. Men går ju höra sig för på de badhusen ni har i Uppsala, Lycka till!
-

fru Wahlström - Alltid online

Kul att höra av dig 3 dje!
Ser supermysigt ut med babysim!
- Cecilia*
- Alltid online

Jag skulle så gärna vilja gå på babysim men tål inte klor så det blir inget
men det ser ju hel mysigt ut.
- Taweret
- Alltid online

fru Wahlström skrev:SofieLouise - Där jag går (i Sävsjö) har dom grupper med instruktör, men även drop-in utan ledare (men man får lära sig hur man ska hålla och så), fast det är ju ändå på en särskild tid. Men går ju höra sig för på de badhusen ni har i Uppsala, Lycka till!
I sävsjö ?! Bor där , bor du här ??
-

anettejohansson - Alltid online

babysim är helt underbart...men med facit på hand skulle jag sparat det. Vi började när Victor var 2 mån och han hade inte ut så mycket av det...han hade haft betydligt roligare senare så att säga + att han inte hade behövt frysa...
- sprallos
Vi går på babysim med Stella, vi ska börja kurs nr 3 nu på lördag. Hon äääälskar det och plaskar och skrattar och skriker. Fast vissa gånger är hon helt tyst och bara badar i lugn och ro. Vi kommer fortsätta så länge det går, de som ordnar våra kurser har även simskola för större barn, så jag tror man bara kan "följa med" hela vägen, sas.
- Kakan
- Alltid online

Härligt och kul att höra. Vi ska gå första gången imorgon och ser jättemycket fram emot det!
-

panky - vimedbarn.se skribent

32 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Septembermammor 2008