baby ace
6 inlägg • Sida 1 av 1
baby ace
Halloj!
Tänkte höra om nån här har en baby ace zero2four?? Finns på babyproffsen. Vad är i så fall er uppfattning om den? HAr inte varit och klämt och känt på den än!
Tänkte höra om nån här har en baby ace zero2four?? Finns på babyproffsen. Vad är i så fall er uppfattning om den? HAr inte varit och klämt och känt på den än!
- Leonsmamma
- Har vimedbarn.se som startsida

Re: baby ace
¨Vi kollade på den innan vi köpte ny vagn !!! Jag vart störtförälskad i den, men inte gubben =( Så vi köpte Milanon tillslut..
Men de enda som jag inte gillade med acen va att den inte kändes så ombonad.. inget jag vill ut o dra i vinter.. men de är ju bara min smak de... annars är de en grym vagn =)
Men de enda som jag inte gillade med acen va att den inte kändes så ombonad.. inget jag vill ut o dra i vinter.. men de är ju bara min smak de... annars är de en grym vagn =)
- Mixiz
- Alltid online

jag tyckte den såg jättefin ut. Frågan är väl hur rejäla de två små hjulen är?
- Liina
- Alltid online

Ja jag tänkte ha den som komplement till vår emmaljunga citycross.Den har vi i vinter och när vi går med hunden...men vill ha en lite lättare smidigare vagn när vi går på stan och lite i affärer och sånt. Kanske den kan va nått i så fall då. 
- Leonsmamma

va på babyproffsen och kollade in vagnen på lite närmare håll idag. Den va helt ny för personalen så de visste knappt hur den fungerar själva så jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Massa knappar och sånt....men där stod den.....tada...britax vigour
Den va ju hur snygg och lätt som helst....ja det kändes ju lättare när de visste hur den fungerade och kunde prata för den. Jag blev förälskad i den med en gång och nu har jag läst och sett att fler här pratar bra om den så det är en het kandidat.
Dock ska den göras om till nästa år så jag tror jag väntar på den modellen...den skulle visst ha en större suflett och se lite annorlunda ut, vilket va det jag såg som en liten brist hos den. Men herregud va kul det är med barnvagnar.....sambon tyckte att han kunde jämföra min entusiasm med när han kollar på bilar!
Dock ska den göras om till nästa år så jag tror jag väntar på den modellen...den skulle visst ha en större suflett och se lite annorlunda ut, vilket va det jag såg som en liten brist hos den. Men herregud va kul det är med barnvagnar.....sambon tyckte att han kunde jämföra min entusiasm med när han kollar på bilar!
- Leonsmamma

6 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar