Arg och förtvivlad
26 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Arg och förtvivlad
Men fyyyy vad hemskt och otäckt....
Hjärtat värker verkligen för familjen....huvva
- sprallos
Jag såg en notis om det i Metro imorse och förstod att det var hon du pratat om (du skrev om det på facebook el på bloggen) och blev verkligen ledsen. Fy faan vilken onödig sak, som förmodligen hade kunnat förhindrats om bilföraren haft mer vett i knoppen. Fruktansvärt tragiskt är det, att förlora sitt barn är en otänkbar tanke.
- shoegal
- Alltid online

Inga ord räcker till när sånt här händer. Sambons bästa kompis vet vilka familjen är. Och jag har faktiskt tänkt på dig, Fru S, och undrat om du oxå känner dem. Alla känner väl nästan alla där ute på Öarna? Är så ledsen för alla inblandades skull...
-

Lotta72 - Alltid online

Fy vad tragiskt! Jag läste om det i tidningen och fick tårar i ögonen när jag läste att lilla bebisen avlidit. Det är så lätt att leva sej in i situationen när man själv har barn, jag kan inte låta bli att tänka "om det hänt oss"... vet inte hur man skulle kunna gå vidare efter något sånt!
- Snigel
- Alltid online

ARGG blir jag, och väldigt väldigt ledsen.
Jag och sambon har pratat om liknande situationer här hemma länge eftersom vi har "sånna" här oxå och den här tragiska incedentent var droppen för oss
. nu kanske det här låter som rena häxjakten men sånt här får bara inte hända. vi bestämde oss här hemma för att ha våra mobiler redo för att lyckas filma dom som härjar här ute på vägarna
. vi är flera mammor som gång på gång får dyka ner i diket när dom kommer å så får det inte vara.
Jag vill ge dig massa kramar och styrka
Jag och sambon har pratat om liknande situationer här hemma länge eftersom vi har "sånna" här oxå och den här tragiska incedentent var droppen för oss
. nu kanske det här låter som rena häxjakten men sånt här får bara inte hända. vi bestämde oss här hemma för att ha våra mobiler redo för att lyckas filma dom som härjar här ute på vägarna Jag vill ge dig massa kramar och styrka
-

gellis - Alltid online

Så hemskt, finner inga ord... 
- Ki27
- Alltid online

Tack alla rara för fina ord.
Det känns så overkligt fortfarande.
Locket är på här ute. Jag är antagligen för mycket utböling än för att folk ska vilja diskutera med mig.
Som du säger Lotta, så känner alla alla här ute. Eller är släkt med all på nåt sätt så det kanske är svårt att veta var lojaliteten ligger.
Gellis: Vilken superbra idé!
Jag kommer nog ringa till polisen nästa gång jag ser nåt här. Annars är det väldigt mycket "sköta sig själv och skita i lagen" här.
Det känns så overkligt fortfarande.
Locket är på här ute. Jag är antagligen för mycket utböling än för att folk ska vilja diskutera med mig.
Som du säger Lotta, så känner alla alla här ute. Eller är släkt med all på nåt sätt så det kanske är svårt att veta var lojaliteten ligger.
Gellis: Vilken superbra idé!
Jag kommer nog ringa till polisen nästa gång jag ser nåt här. Annars är det väldigt mycket "sköta sig själv och skita i lagen" här.
- Fru S.
- Alltid online

NEJ NEJ NEJ!!!!
Det är sånt här som inte får hända...
Det finns inga ursäkter som kan råda bot på sånt här...
Tyvärr finns det alldeles för många människor ute i trafiken som helt huvudlöst sitter och tänker dom mest själviska tankar. Det händer inte mig....
Fan, jag blir så frustrerad...
Fick en kommentar häromdagen om att nu skulle man ha en bil som din (jag kör en SUV med 4-hjulsdrift) bara att tuta och köra.
Mitt svar blev:
Tyvärr. Jag är inte ensam på vägen och det tar fortfarande lika lång tid för mig att stanna oavsett hur många hjul som driver....
Killen som fällde kommentaren droppade av ganska snart helt knallröd i ansiktet.
Jag är en snigel i trafiken. Hellre sen än att inte komma fram alls.
Nu skall jag sluta svamla och gå och krama lite extra mycket på Dennis, för sån här läsning gör att jag uppskattar honom lite extra mycket........
Det är sånt här som inte får hända...
Det finns inga ursäkter som kan råda bot på sånt här...
Tyvärr finns det alldeles för många människor ute i trafiken som helt huvudlöst sitter och tänker dom mest själviska tankar. Det händer inte mig....
Fan, jag blir så frustrerad...
Fick en kommentar häromdagen om att nu skulle man ha en bil som din (jag kör en SUV med 4-hjulsdrift) bara att tuta och köra.
Mitt svar blev:
Tyvärr. Jag är inte ensam på vägen och det tar fortfarande lika lång tid för mig att stanna oavsett hur många hjul som driver....
Killen som fällde kommentaren droppade av ganska snart helt knallröd i ansiktet.
Jag är en snigel i trafiken. Hellre sen än att inte komma fram alls.
Nu skall jag sluta svamla och gå och krama lite extra mycket på Dennis, för sån här läsning gör att jag uppskattar honom lite extra mycket........
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Hemskt är det här. Jag skulle gått under om det hade varit Noel.
Jag har vänner som känner det här paret
Jag har vänner som känner det här paret
Senast redigerad av MinisMamma mån jan 31, 2011 01:28, redigerad totalt 1 gång.
-

MinisMamma - Alltid online

26 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2