Årets julkort
72 inlägg • Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Årets julkort
Nu börjar det dra sig emot jul igen och dags för att ladda upp lite kort på lite söta tomtebarn (eller liknande förstås ^^)
Här kommer vårt bidrag för i år
Inte var det lätt att fota ett kort med 2 små osamarbetsvilliga trollungar, men tillslut fick vi ett sött i alla fall och det fick duga ^^
Redigerat och lagt till text har jag gjort på picnik.com
Här kommer vårt bidrag för i år
Inte var det lätt att fota ett kort med 2 små osamarbetsvilliga trollungar, men tillslut fick vi ett sött i alla fall och det fick duga ^^
Redigerat och lagt till text har jag gjort på picnik.com
-

Lillfisen - Alltid online

Re: Årets julkort
Vilket fint kort! Det är ju sådär de egentligen ska vara, tagna ur ett ögonblick av verkligheten 
-

Sinus - Alltid online

Superfina bilder!!
Jag har inte riktigt bestämt vilka bilder som ska bli våra julkort...men här kommer i alla fall det som vi kommer skicka till släkten i USA + ett man skulle vilja skicka....störtskönt...bara jag som ler snällt mot kameran, Victor är på en annan planet, Fredrik undrar varför Ebba vrålar så förbaskat och Ebba är sååååå less på mössan...haha!
Jag har inte riktigt bestämt vilka bilder som ska bli våra julkort...men här kommer i alla fall det som vi kommer skicka till släkten i USA + ett man skulle vilja skicka....störtskönt...bara jag som ler snällt mot kameran, Victor är på en annan planet, Fredrik undrar varför Ebba vrålar så förbaskat och Ebba är sååååå less på mössan...haha!
- Bilagor
-
- liten julkort.jpg (19.65 KB) Visad 764 gånger
-
- HAHA.jpg (33.47 KB) Visad 763 gånger
- sprallos
Fina julkort alla har tagit!! Vi har inte hunnit ta på Joel än, ska väl försöka i helgen kanske om vi hittar lite tomtekläder eller så.
sprallos: Jag är nog lite för partisk, men god daaaamn vilka snygga julkort!!
sprallos: Jag är nog lite för partisk, men god daaaamn vilka snygga julkort!!
-

Nelia - Alltid online

Va fina julkort!
Jag har inte pysslat så mycket direkt, o har inget program på dator för tillfället (som jag behärskar, haha) men tog en himla massa bilder på Leon, och många blev faktiskt riktigt fina, men kan kanske inte för ett julkort, men jag orkar inte göra fler försök så jag har iaf gjort julkort av två av bilderna
Beställde via expert o deras mallar. Så den med luvan fick en röd nederkant med text på och den andra fick ett lila ram.
Jag har inte pysslat så mycket direkt, o har inget program på dator för tillfället (som jag behärskar, haha) men tog en himla massa bilder på Leon, och många blev faktiskt riktigt fina, men kan kanske inte för ett julkort, men jag orkar inte göra fler försök så jag har iaf gjort julkort av två av bilderna
Beställde via expert o deras mallar. Så den med luvan fick en röd nederkant med text på och den andra fick ett lila ram.
- Ki27
- Alltid online

Vilka fina kort! Jag har tagit några kort, men jag ska photoshoppa lite för att fixa en snygg bakgrund innan jag lägger upp det här!
Sprallos: Jag ÄLSKAR kortet på hela familjen, Ebba ser ju jätterolig ut!
Det tycker jag absolut att ni ska skicka, det påminner lite om katastrofkortet de tar i Sunes Jul!
Jag har också hört många säga att de skulle uppskatta om folk skickade kort på hela familjen och inte bara på barnen.
Sprallos: Jag ÄLSKAR kortet på hela familjen, Ebba ser ju jätterolig ut!
Jag har också hört många säga att de skulle uppskatta om folk skickade kort på hela familjen och inte bara på barnen.
-

Sofia85 - Alltid online

Precis, Det skulle vara jättekul med ett julkort på hela familjen... men det blir ju aldrig nått av det konstigt nog...
(vet ju själv hur tradit det var innan man fick barn, med dessa julkortsbarn, haha...)
Har en vän som gör skitroliga på hennes familj. Sist fick jag en bild med tre ulliga får i snölandskap på där hon monterat in deras ansikten i, haha, verkligen roligt!
Har en vän som gör skitroliga på hennes familj. Sist fick jag en bild med tre ulliga får i snölandskap på där hon monterat in deras ansikten i, haha, verkligen roligt!
- Ki27
- Alltid online

jag gjorde julkort på vistaprint där man bara lägger in kort på de man vill ha så får man bakgrund osså där valde röd med glittrande kulor så står de god jul på sidan dessa korten använde vi 
- Bilagor
-
- charlietomten.jpg (34.87 KB) Visad 718 gånger
-
- kaspertomten.jpg (57 KB) Visad 717 gånger
- hellokitty
- Alltid online

hellokitty, gulliga, hihi.. Kollade oxå på vistaprint först, men vilken skitdyr frakt det var, så nepp inte därifrån.. men man kunde få riktigt snygga oas...
- Ki27
- Alltid online

sprallos skrev:Superfina bilder!!
hahhah den andra e ju bara för tokskön!!!
-

ToToRo - Alltid online

Sasoki skrev:Va fina julkort!
o jag älskar den nedre... så härligt med pärlbanden! (om det nu är det
-

ToToRo - Alltid online

ToToRo skrev:Sasoki skrev:Va fina julkort!
o jag älskar den nedre... så härligt med pärlbanden! (om det nu är det)
Tack!
Fast Leon sitter ju inge bra så han fick ligga ner ist. Tog en massa fina bilder med pärlorna utan tröja på, de blev sååå fina, men inte att skicka som julkort, hehee...
- Ki27
- Alltid online

72 inlägg • Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Återgå till Foto & scrapbooking