Årets julkort
72 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Årets julkort
Tror de flesta mottagare har fått julkortet nu, så här kommer det! =)
-

moia - Alltid online

Jag som är en stolt mottagare tackar ödmjukast!
Vimse ser helt underbart galen ut!
Claudia är lite mer laid back.....
Vimse ser helt underbart galen ut!
Claudia är lite mer laid back.....
- Fru S.
- Alltid online

Åh vilka fina julkort alla gjort!! Jag är sååå avis... har inte ens framkallat våra än, väntar på ny patron till fotoskrivaren. Men det lär se ut som kattskit ändå för jag har själv försökt photoshopa lite för första gången i mitt liv, haha. Får se om jag vågar lägga ut bilden här sen...
-

fru Wahlström - Alltid online

Vad många fina julkort! Jag har inte hunnit med (kanske inte idats om jag ska vara helt ärlig
) några julkort i år, och nu har Elis vattkoppor
Jag får njuta av era fina kort istället 
- shoegal
- Alltid online

sitamoia, så gulligt!
- Ki27
- Alltid online

Våra kom idag, skall se om jag får bilden att funka här...
på baksidan är det som ett vattentryck av en annan bild på barnen över hela och sen står texten där
på baksidan är det som ett vattentryck av en annan bild på barnen över hela och sen står texten där
-

Kali - Alltid online

Taweret & Sasoki: Ja glasögonbarn är lätträknade, men Dennis är en stolt bärare av sina. Han har anammat dom jättebra. Och vi märker också att han ser mycket bättre. Till och med läkaren vart ju lite förskräckt när vi insåg hur dålig syn han faktiskt har utan dom...
Sitamoia: En stillsam brasa i bakgrunden hör julen till tycker jag. Det är lätt att skapa rätt stämning med dom förutsättningarna. Dessutom trivdes Dennis väldigt bra i värmen. Han hade precis kommit in och var lite frusen. Lättmotiverad för posering.
Sitamoia: En stillsam brasa i bakgrunden hör julen till tycker jag. Det är lätt att skapa rätt stämning med dom förutsättningarna. Dessutom trivdes Dennis väldigt bra i värmen. Han hade precis kommit in och var lite frusen. Lättmotiverad för posering.
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Nu hamnar jag lite off topic, men måste bara... på tal om glasögon. =) En av mina bästa vänners dotter har glasögon, jättesöt är hon. Hon är precis jämngammal med Vincent så de växer liksom upp tillsammans. I alla fall så fick Vincent prova hennes glajjor när han var mindre. Då var han väldigt fascinerad av dem, nu har han vant sig. =) Här är Vimse nästan precis ett år gammal:
Häromveckan var vi på stan tillsammans och kompisen köpte nya ögonlappar åt dottern. Hon skelar rätt mycket och har lapp för ena ögat någon timme varje dag för att ena ögat inte ska fastna i "inåt-läge" (tror jag, typ så iaf). I alla fall så ville dottern ha lapp på en gång. Oftast har hon hemma men inte när de är iväg på stan eller så. Vincent tyckte det såg så häftigt ut (kanske hjälpte till att jag kallde henne för pirat, hihi...) att han ville prova. Och det fick han. Men ojoj vad läskigt han tyckte det var. Syns på honom, han är lite smått skräckslagen:
Sorry, var bara tvungen. =) Det är ju jättegulligt med glasögon på barn! Även om det väl är samma som för rödhåriga barn, att vuxna tycker det är gulligt men barn oftare tycker det är konstigt och annorlunda. Vi får ge våra barn en trygghet i grunden så att eventuella elaka ord i framtiden bara rinner av dem.
Häromveckan var vi på stan tillsammans och kompisen köpte nya ögonlappar åt dottern. Hon skelar rätt mycket och har lapp för ena ögat någon timme varje dag för att ena ögat inte ska fastna i "inåt-läge" (tror jag, typ så iaf). I alla fall så ville dottern ha lapp på en gång. Oftast har hon hemma men inte när de är iväg på stan eller så. Vincent tyckte det såg så häftigt ut (kanske hjälpte till att jag kallde henne för pirat, hihi...) att han ville prova. Och det fick han. Men ojoj vad läskigt han tyckte det var. Syns på honom, han är lite smått skräckslagen:
Sorry, var bara tvungen. =) Det är ju jättegulligt med glasögon på barn! Även om det väl är samma som för rödhåriga barn, att vuxna tycker det är gulligt men barn oftare tycker det är konstigt och annorlunda. Vi får ge våra barn en trygghet i grunden så att eventuella elaka ord i framtiden bara rinner av dem.
-

moia - Alltid online

hihi, va söt han är i brillorna Vincent!
- Ki27
- Alltid online

Sitamoia: Du har så rätt så rätt när det gäller att det är vår uppgift att rusta barnen för att klara av att bemöta andras fördomar och rädslor. Synd att inte alla vuxna tänker likadant. Då hade världen kunnat vara lite mer tolerant i vissa lägen...
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
72 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Återgå till Foto & scrapbooking