appropå rum
15 inlägg • Sida 1 av 1
appropå rum
det har ju vart en stor diskussion kring barnrum och har tänkt visa upp liams men inte blivit av. Vi renoverade det innan Liam kom och då visste vi inte kön och jag ville ha ett neutralt rum. Det va ganska plant från början men har bara ökat i mängd i rummet
börjar bli lite trångt. Jag älskade gosedjurssälar när ja va lite som liam nu fått överta. Har väl minst ett 20 tal i varierande storlek
Jag ville ha myshörnan men det inte förrän de sista månaderna som liam uppskattat den. han kan gå och lägga sig där och hämta andan och det är ett ställe han springer direkt till vid bushumör.
Tavlerna vid sängen är broderade av mattias mormor. Jätte fina som visar de 4 årstiderna
Jag ville ha myshörnan men det inte förrän de sista månaderna som liam uppskattat den. han kan gå och lägga sig där och hämta andan och det är ett ställe han springer direkt till vid bushumör.
Tavlerna vid sängen är broderade av mattias mormor. Jätte fina som visar de 4 årstiderna
-

ToToRo - Alltid online

Re: appropå rum
lite fler bilder. så svårt att fota rum tycker ja
-

ToToRo - Alltid online

ser jättefint ut!! kan vi inte få en närbild på det som är målat på väggen?
jag vill förresten ha den tigern! så cool!
-

Kali - Alltid online

Jättemysigt rum ju
! Ja har ni målat Totoro på väggen? Jag såg den filmen för typ fyra dagar sen och den var sååå bra! Oj vad jag grinade när dom trodde att ... Nej jag kanske inte ska skriva om någon annan vill se den.
Jättegulligt!
Jättegulligt!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Kali skrev:ser jättefint ut!! kan vi inte få en närbild på det som är målat på väggen?
det är arvegods ifrån kusinerna. köptes ifrån rusta. Liam tycker mycket om honom och klappar och gosar med honom.
på väggen e det totoro såklart
-

ToToRo - Alltid online

Strumpan skrev:Jättemysigt rum ju! Ja har ni målat Totoro på väggen? Jag såg den filmen för typ fyra dagar sen och den var sååå bra! Oj vad jag grinade när dom trodde att ... Nej jag kanske inte ska skriva om någon annan vill se den.
Jättegulligt!
den e helt underbar. min bror bodde i japan när han var 16 så han tog med den hem. första åren fick jag se den på japanska, men konstigt nog va den lika bra även fast ja inte fatta va de sa.
-

ToToRo - Alltid online

Fru S. skrev:Sedär! Mycket mysigt. Vi ska ha liknande lösning med myshörna.
det e en gammal madrass till säng. suverän om man har gäster med.
-

ToToRo - Alltid online

tackar för alla kommentarer
shoegal: jäkla söt elis är
länge sedan man såg en bild på honom
shoegal: jäkla söt elis är
-

ToToRo - Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking